Million Skrevet 16. november 2024 #21 Del Skrevet 16. november 2024 Olaug Olsen skrev (9 timer siden): Hele mitt liv har de kranglet og vært unnvikende og drukket. Min far lar min mor så lov til å si og gjøre akkurat hva hun vil til oss barna. Han drikker seg småbrisen mens han ignorerer hennes atferdsproblemer. Olaug Olsen skrev (9 minutter siden): De er jo ikke alkoholikere eller narkomane eller noe. Jeg skjønner ikke noe av det du skriver. Det er selvmotsigelser hele veien. Jeg melder meg ut av tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #22 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg tenker at du bør snakke med profesjonelle TS. Det er veldig usammenhengende det du skriver og derfor er det vanskelig å forstå helt hvordan du tenker. Det er nok lurt at du får bearbeidet traumene du nok har opplevd av foreldrene dine i oppveksten, samt at du kan få råd og veiledning om hva du kan gjøre med relasjonen deres videre. Anonymkode: c1395...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #23 Del Skrevet 16. november 2024 Million skrev (9 timer siden): Hvorfor i all verden vil du ha noen som helst kontakt med sånne folk? Og hvorfor vil du prøve å få kjøpt en leilighet i hjembyen (som jeg antar er der dine foreldre bor)??? Det virker merkelig at du gjør som du gjør (bl.a. vil ha dem med på juleforestilling osv) når dine foreldre er regelrett drittsekker. Jeg skjønner henne. Det er fordi de er foreldrene hennes. Barn vil ofte forsvare sine foreldre, til tross for mishandling. og dette instinket forsvinner ikke sånn uten videre selv om man er voksen. Mine foreldre har gjort ting som man får fengselsstraff for. Likevel er det ingen andres meninger som påvirker meg mer følelsesmessig, enn dems. Idiotisk nok. Føler også på plikt om at jeg må hjelpe dem. Anonymkode: 00815...1f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå