AnonymBruker Skrevet 16. november #21 Del Skrevet 16. november "Sov sikkert over hos en kompis" Anonymkode: 92514...213 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #22 Del Skrevet 16. november Han fant seg nok et kvinnfolk Anonymkode: 0b827...508 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #23 Del Skrevet 16. november Jeg er ikkemonogam, men å sove borte hos ukjente er en dealbreaker. Å bli borte uten å gi beskjed er også en dealbreaker. Jeg ville nok ikke vært hjemme når hen kom. Usikker på hvor lang tid jeg ville trengt før vi kunne ta en prat. At hen kom hjem til tomt hus og møtte leve i usikkerhet en stund er i hvertfall sikkert. Anonymkode: e38c8...a2d 10 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #24 Del Skrevet 16. november Første gangen mannen min gjorde noe lignende så fikk han høre det ordentlig. Etter det har han blitt bedre på å gi beskjed hvis det skulle skje igjen. Han vet at jeg blir bekymret men han vet også at det ikke er noen problemer hvis han ikke kommer hjem, hvis han sover hos en kompis, på Oslo s eller whatever. Kunne ikke brydd meg mindre og bare deilig å ha sengen for meg selv. Men å ikke vite om det har skjedd noe er det som holder meg våken. Anonymkode: 500af...d64 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #25 Del Skrevet 16. november Hadde blitt redd og engstelig. Mannen har aldri vært ute utover natten, og heller aldri latt vær å svare og lignende. Ikke ok. Anonymkode: 2fc09...e29 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #26 Del Skrevet 16. november Usikkerheten er vond, mye som kunne skjedd i løpet av natten. Har han snapmap eller annen måte du kan spore han? Godt å vite om han hvertfall er innendørs eller ligger ute i minusgrader. Samboeren min gjorde også dette engang, hen tenkte ikke på at jeg kunne bli redd for at det hadde skjedd noe og at hen var skadet eller lignende. Hen hadde bare blitt for full og sovnet på et gjesterom på nachspiel, ble fort tilgitt. Anonymkode: 4ce10...09d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 16. november #27 Del Skrevet 16. november Uakseptabel atferd, men kontakt kollegene hans eller sjefen så du finner ut hvor han er og om alt er ok med han. Noe kan jo ha skjedd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #28 Del Skrevet 16. november Ta, du får si til mannen din at dette er totalt uakseptabelt. Og at det aldri noensinne må forekomme igjen. Med mindre han har en meeeeeget god unnskyldning. Anonymkode: 7a4af...45f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 16. november #29 Del Skrevet 16. november Ring, så vekker du ham. Selv hadde jeg ikke gjort det, men ventet og sett hvor lenge han våget å ikke gi lyd fra seg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #30 Del Skrevet 16. november Heisann. Kan tenke meg du er bekymret. Det er forståelig. Jeg ville nok forsøkt å spurt kollegene om de vet noe.. ❤️ Anonymkode: e8eda...582 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #31 Del Skrevet 16. november Har dere ikke hverandres posisjon på tlf?? Det er en enorm trygghet at min mann ser hvor jeg er itilfelle noe skulle skje. Anbefaler alle som er i ett forhold å dele posisjon med hverandre. Anonymkode: 14bcf...bc5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #32 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Min samboer dro i går på julebord rundt 16. Fikk en melding i 21-tiden der hen sa at hen koste seg. Jeg gikk og la meg. Samboer er fortsatt ikke hjemme (kl. 08) og svarer ikke på melding. Ikke gitt noe beskjed om hvor hen er eller når hen kommer hjem. Hadde dette vært greit for deg i ditt forhold? Om hen ikke kom hjem i løpet av natten hadde det jo vært fint med en melding om hvor hen er i alle fall. Redd for at dette skal bli en stor diskusjon når hen endelig kommer hjem. Anonymkode: 6c4a4...145 Av og til må du ty til ukomfortable ting som å ringe til noen av de på jobb og spørre. Anonymkode: fff67...648 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 16. november #33 Del Skrevet 16. november Verste scenario: vedkommende har vært utro i natt. Beste scenario: vedkommende sovnet på et nachspiel, eller sovnet hos en kollega. ... Det er uakseptabelt å ikke gi beskjed. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #34 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser det er flere av dere som skriver det ikke hadde vært greit for dere. Jeg blir mest bekymret og redd, redd for at hen har sovnet ute eller blitt forlatt av kollegaer på et utested og forvillet seg vekk. Jeg kjenner ingen av kollegaene, men om hen ikke gir lyd fra seg på noen timer tror jeg jeg kanskje prøver å sende de melding. Takk for tilbakemeldinger! Anonymkode: 6c4a4...145 Har du kvinnelig samboer? Anonymkode: b2485...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #35 Del Skrevet 16. november tussi84 skrev (2 minutter siden): Verste scenario: vedkommende har vært utro i natt. Beste scenario: vedkommende sovnet på et nachspiel, eller sovnet hos en kollega. ... Det er uakseptabelt å ikke gi beskjed. Du synes det er verre at vedkommende er utro enn at personen er død eller livstruende skadet? Anonymkode: aa601...0d4 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #36 Del Skrevet 16. november Kan han han ha havnet i fyllearresten? Anonymkode: 5890b...58e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #37 Del Skrevet 16. november Det hadde jeg ikke akseptert. Når man er gammel nok til å ha samboer og jobb, så er man for gammel til å drikke seg så dritings at man ikke kommer seg hjem eller får ringt og gitt beskjed. Om han/hun er hos en venn eller kollega, så burde de ha gitt deg beskjed om at han/hun ikke kom hjem. Anonymkode: be058...2c1 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 16. november #38 Del Skrevet 16. november (endret) Å ringe rundt til kollegaer og sjefen for å etterlyse ham er like pinlig for alle parter. I hvor mange lignende tilfeller skyldes fraværet at man er skadet? Sannsynligheten er vel noen promille (bokstavelig talt). Hvis denne fyllebøtta skulle havne på sykehus, blir pårørende varslet. Endret 16. november av Hareena 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #39 Del Skrevet 16. november Det hadde vært så utav karakter for min mann at jeg hadde blitt kjemperedd for at det hadde skjedd ham noe. Vi har posisjonsdeling på, så om jeg ikke hadde fått kontakt med han hadde jeg dratt for å se etter han. Utroskap hadde ikke vært en bekymring for det hadde aldri skjedd. At han hadde blitt hoppet på og ranet feks hadde vært en større sannsynlighet enn det. Anonymkode: 918f2...66a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #40 Del Skrevet 16. november Ikke greit. Min mann fikk beskjed tidlig i forholdet at dette ikke er ok for meg, da det kom frem i en samtale at det hadde skjedd før. Anonymkode: c2275...aef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå