Gå til innhold

Beste hotellet i Tallin? 7000 kr er mye

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns alle andre finner billige reiser i Europa. Som Tallin, men jeg finner kun dyre. 

Er det dyrt med 7000 kr for to voksne 9-11 desember ? Eller burde jeg bestille fly og hotell separat ? 

Anonymkode: e1546...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette prisen pr natt, eller for to netter? Er det kun hotellovernatting, og så kommer fly i tillegg? Dette er du ikke tydelig på. Om 7000kr er pr natt, så har du funnet et av de dyreste hotellene i Tallin. 

Tallin er rimelig å reise til, jeg ville ikke brukt 7000 på fly og to netter på hotell. Men det er meg, andre synes det er helt ok pris. 

Og hvor reiser du fra, mye billigere fra Oslo enn Alta liksom…

Endret av reiseglad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiseglad skrev (48 minutter siden):

Er dette prisen pr natt, eller for to netter? Er det kun hotellovernatting, og så kommer fly i tillegg? Dette er du ikke tydelig på. Om 7000kr er pr natt, så har du funnet et av de dyreste hotellene i Tallin. 

Tallin er rimelig å reise til, jeg ville ikke brukt 7000 på fly og to netter på hotell. Men det er meg, andre synes det er helt ok pris. 

Og hvor reiser du fra, mye billigere fra Oslo enn Alta liksom…

Ikke pr natt, men fra 8-11. Reiser fra Oslo og vil helst ha minst 4 stjerners 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et kjapt søk på hotels.com for de aktuelle datoer med filter 4 og 5 stjerner viser en hotellpris på ca 1000,- kr i snitt pr. natt.

Anonymkode: 3182c...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det tre hotellnetter og fly for to personer? Da er det billig. Er det kun hotell i tre netter? Da kan dere sikkert finne billigere. 
Krona er veldig svak, og det har vært prisøkninger overalt. Det er bare å innse at tidene hvis man kunne reise for en slikk og ingen ting er forbi. 

Anonymkode: 3c22b...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiser ofte på jobbtur til Tallinn - skal over i starten av desember og ser at hotellprisene nå er lavere enn i vår - regn med rundt 1.000-lappen per rom per natt. Anbefaler å se etter lelighet. Det er en del nye leligheter i Rotermanni-kvartalet som vi har god erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 6.56):

Syns alle andre finner billige reiser i Europa. Som Tallin, men jeg finner kun dyre. 

Er det dyrt med 7000 kr for to voksne 9-11 desember ? Eller burde jeg bestille fly og hotell separat ? 

Definitivt bestill fly og hotell separat.

Anonymkode: 45544...d1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...