AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Skrevet 16. november 2024 Jeg trenger en ny nattkrem, og aner ikke hva jeg skal gå for. Jeg håper noen har kan gi meg noen tips. Jeg er i siste halvdel av 30-årene, har stram (fuktfattig?) hud, et par pigmentflekker jeg fikk som gravid, store porer og ujevn hudtone. Sensitiv hud og ammer, så det begrenser noe hvilke ingredienser som kan brukes. Jeg bruker dagkrem fra transparent lab, niacamid glow tror jeg den heter, etter tips jeg så i en annen tråd her på forumet. Noen som kan hjelpe litt? Anonymkode: e58c2...34d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Skrevet 16. november 2024 Det som hjalp meg veldig var retinoler og peptider, samt bruke olje og hyaluronsyre. Og kombinere dette med gode fuktighetskremer og natt-masker. Samt syrer, aha og bha, for peeling. Å kun smøre på en krem er ikke "nok" lenger i en viss alder, om man vil gjøre hudtonen jevnere, få god fukt, og litt glød. Ville mulig startet med å innføre et retinolprodukt og olje, i tillegg til krem. Og peeling er viktig. Anonymkode: 3273f...932
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Skrevet 16. november 2024 Ringblomstsalve Anonymkode: c8bed...baa
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som hjalp meg veldig var retinoler og peptider, samt bruke olje og hyaluronsyre. Og kombinere dette med gode fuktighetskremer og natt-masker. Samt syrer, aha og bha, for peeling. Å kun smøre på en krem er ikke "nok" lenger i en viss alder, om man vil gjøre hudtonen jevnere, få god fukt, og litt glød. Ville mulig startet med å innføre et retinolprodukt og olje, i tillegg til krem. Og peeling er viktig. Anonymkode: 3273f...932 Dette går ikke når jeg ammer, men er planen å innføre retinol i alle fall når jeg er ferdig med graviditeter og amming. Anonymkode: e58c2...34d
Blingblingtahei Skrevet 19. november 2024 #5 Skrevet 19. november 2024 Personlig har jeg ikke en egen nattkrem, men på tørre dager bruker jeg tørrolje fra nuxe også legger jeg et lag med cerave face lotion pm når den er trekt inn. Har forsøkt mange kremer, men cerave er den som funker best for huden min som i tillegg ikke ruinere meg. For special effects har jeg forskjellige serum. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #6 Skrevet 19. november 2024 Jeg elsker exuviance overnight transformation complex, den gir skikkelig bra fukt uten at det blir fettete, den er desverre utsolgt for øyeblikket, men de skal visst få den inn igjen i desember. Anonymkode: b1e1c...988
mlifjeld Skrevet 20. november 2024 #7 Skrevet 20. november 2024 A krem fra apoteket er undervurdert og fungerer fantastisk for min sensitive kombinasjon hud, Har slitt med å finne en god tykk og fuktgivende nattkrem uten parfyme. A krem 🫶
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå