AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:32 #21 Del Skrevet lørdag kl 21:32 Alternativet er at menn er fysisk utro. Litt uskyldig sexting på nett er sunt for menn. Vi trenger variasjon. Anonymkode: 9b4ce...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:31 #22 Del Skrevet i går, 08:31 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 3.59): Oppdaget at han jeg er gift med har en lang historikk i loggen sin på nakenprat og andre lignende sider. Hvordan konfronterer jeg han med det? Jeg elsker den mannen, og er virkelig såret nå... Anonymkode: 716e8...ae3 Mitt råd er å styre unna slike menn. De forandrer seg sjeldent. Tok min i noe lignende. Han prøvde først å klandre meg for sin råtne oppførsel. Så prøvde han febrilsk å få meg til å synes så synd på han. 🙄 Er skilt i dag. Angre ikke ett sekund. Fått en snill mann som respekterer meg. Eksen er fremdeles singel og fått høre at han nå kjøper seg damer. Anonymkode: 53b14...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:56 #23 Del Skrevet i går, 08:56 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 3.59): Oppdaget at han jeg er gift med har en lang historikk i loggen sin på nakenprat og andre lignende sider. Hvordan konfronterer jeg han med det? Jeg elsker den mannen, og er virkelig såret nå... Anonymkode: 716e8...ae3 Nakenprat ble lagt ned for flere år siden, og kun chatten bestod. Der er det 90% menn som vil vise seg eller se på andre menn.. Hvis dette er noe dere har snakket om er uakseptabelt, ville jeg blitt sur. Ellers er en prat på sin plass, det dere blir enige om hvilke rammer som gjelder for dere. Anonymkode: 98500...77f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:59 #24 Del Skrevet i går, 08:59 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 13.23): Nesten alle opptatte menn i norge er på nakentid/prat. Enten så må du tolerere det eller skille deg. Han slutter ikke. hilsen kvinne som er på nakentid. Anonymkode: 2b39b...4e4 Tull. Og de fleste kvinner skyr den siden som pesten. Er sjøl på ymse sider, men der inne er det kaos og profil ble kjapt slettet. Uansett, nakenprat sin chatt består. Dog er det mye større sjanse for at han chatter med menn enn kvinner der da det nesten kun er OnlyFans jenter der og ei og annen eksibisjonist.. Anonymkode: 98500...77f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #25 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 13.23): Nesten alle opptatte menn i norge er på nakentid/prat. Enten så må du tolerere det eller skille deg. Han slutter ikke. hilsen kvinne som er på nakentid. Anonymkode: 2b39b...4e4 Mye folk der, men så mange tusen brukere er det neppe. Anonymkode: 73c2f...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #26 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 17.37): Dere har rett i det, men chatten er fremdeles oppe - dog noe endret siden "the good old days" og de fleste som var aktive der i "storhetstiden" har forsvunnet. Anonymkode: 1f416...864 Hvem var aktive der i "storhetstiden"? Anonymkode: 38539...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #27 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 22.32): Alternativet er at menn er fysisk utro. Litt uskyldig sexting på nett er sunt for menn. Vi trenger variasjon. Anonymkode: 9b4ce...fb4 😂 Dummeste jeg har lest på lenge. Anonymkode: 53b14...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #28 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 3.59): Oppdaget at han jeg er gift med har en lang historikk i loggen sin på nakenprat og andre lignende sider. Hvordan konfronterer jeg han med det? Jeg elsker den mannen, og er virkelig såret nå... Anonymkode: 716e8...ae3 Er ikke dette utroskap? Hvorfor tar folkene I tråden så lett på det? Anonymkode: c6268...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå