AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Oppdaget at han jeg er gift med har en lang historikk i loggen sin på nakenprat og andre lignende sider. Hvordan konfronterer jeg han med det? Jeg elsker den mannen, og er virkelig såret nå... Anonymkode: 716e8...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden på eros så ser du logget om han ikke har slettet. Sjekk der først. Ikke sikkert det er noe galt. Selv chatter jeg, men det er tidsfordriv på nattevakt. Går aldri over streken, ikke aktuelt å chatte om sex, treff, dele bilder osv. Anonymkode: 01a32...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Som noen over sa så er det ikke sikkert det er noe galt, men er ikke nakenprat i bunn og grunn et sexforum? Personlig hadde jeg gjort det slutt der og da uansett hva han har skrevet om der inne, spesielt hvis han chatter med andre kvinner bak ryggen din. Hvorfor skal mannen din sitte på et slikt forum og skrive med andre kvinner?? Har bare hørt dårlige ting fra andres erfaringer med ting som dette. Hvis det ikke allerede har skjedd så kommer han enten til å være emosjonelt utro mot deg eller så agerer han på ting han muligens skriver og møter noen. Jeg ville gått rett opp til han og spurt han om loggen, hva han gjør/skriver om på disse nettstedene og be om å få se etterpå. Dette er ikke et tilfelle om å ha ''privatliv'', men respekt for partneren sin. Anonymkode: b5336...386 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Meg fra #1. Må påpeke at min mann vet jeg chatter. Jeg ville aldri gått bak ryggen hans. Jeg har ellers alltid likt å chatte, savner mIRC enda. /Kvinne42 Anonymkode: 01a32...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Du må jo først finne ut om du synes det er ok eller ikke. Du kan ikke forandre han. Så om du ikke liker det, si det, og så har det sannsynligvis null å si, og han vil lyve til deg om at han har sluttet med det. Anonymkode: a4b76...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
john81 Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oppdaget at han jeg er gift med har en lang historikk i loggen sin på nakenprat og andre lignende sider. Hvordan konfronterer jeg han med det? Jeg elsker den mannen, og er virkelig såret nå... Anonymkode: 716e8...ae3 Spør han, men uten å dømme. Vær nysgjerrig. Selv om nakenprat var ett sexforum er det mye diskusjoner om andre ting også der. Som mann er det nødvendigvis ikke så mange forum en har til å kunne diskutere med andre. Vill ikke påstå at KG er nødvendigvis den beste siden for slikt. Endret 4 timer siden av john81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oppdaget at han jeg er gift med har en lang historikk i loggen sin på nakenprat og andre lignende sider. Hvordan konfronterer jeg han med det? Jeg elsker den mannen, og er virkelig såret nå... Anonymkode: 716e8...ae3 Nakenprat er nedlagt, for over 2 år siden. Anonymkode: 5b9b9...051 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Oppdaget at han jeg er gift med har en lang historikk i loggen sin på nakenprat og andre lignende sider. Hvordan konfronterer jeg han med det? Jeg elsker den mannen, og er virkelig såret nå... Anonymkode: 716e8...ae3 Godt gjort siden den siden ble nedlagt for lenge siden Anonymkode: 8e2b6...ca5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Meg fra #1. Må påpeke at min mann vet jeg chatter. Jeg ville aldri gått bak ryggen hans. Jeg har ellers alltid likt å chatte, savner mIRC enda. /Kvinne42 Anonymkode: 01a32...f97 Hehe - mirc var bra saker. Jeg var OsloGutt der i mange mange år. Anonymkode: 715b7...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nakenprat er nedlagt, for over 2 år siden. Anonymkode: 5b9b9...051 AnonymBruker skrev (1 time siden): Godt gjort siden den siden ble nedlagt for lenge siden Anonymkode: 8e2b6...ca5 Kan jo godt hende at hun mener «nakentid», for det er praktisk talt det samme. Ble opprettet etter at nakenprat ble lagt ned. Samme klientellet og samme funksjon. Anonymkode: 88ef0...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå