AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Vurderer å kjøpe noen brokkoli som er på tilbud nå, må benytte meg av tilbudene som er, pga dårlig råd. Er det en god ide å kjøpe noen brokkoli for å fryse ned? Hvor lenge varer de da i såfall? Anonymkode: 0c455...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden ja, det er klart du kan. Det finns jo masse grønnsaker i fryseposer. Jeg ville skjært den opp og fryst ned. Anonymkode: 06b35...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sparkebukse Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ville forvellet den først så den ikke blir myk og ekkel i konsistensen👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg fryser den ned. Jeg fryser også chili, de river Jeg frosne på rivjern når jeg skal bruke de. Paprika kan også fryses. Anonymkode: 815eb...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Er det ikke like så greit å kjøpe frossne brokkolitopper? Det er vel like rimelig med tanke på kiloprisen, samt du slipper arbeidet og utgifter til strøm og emballasje ved forvelling. Anonymkode: e9f80...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå