AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #21 Del Skrevet 16. november 2024 Tuller dere som sier at dere faktisk klarer dette? Jeg har alltid synes jeg har hatt litt tykke legger, er ellers ganske slank (160cm/52kg), men jeg klarer ikke se for meg at folk har så tynne legger at jeg kan ta rundt de. Har 21 cm jeg kan ta rundt med, så ikke små hender heller akkurat. Har 2 cm overlapp rundt håndledd. Anonymkode: 4cc39...5d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 16. november 2024 #22 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg har små hender og korte fingre, så det har jeg aldri klart. Er såvidt jeg kommer rundt håndleddene, det er fortsatt en cm igjen før tommel og langfinger treffer når jeg holder rundt håndleddet. Men jeg har også alltid hatt kraftige legger, og dermed også ankler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #23 Del Skrevet 16. november 2024 Mangler en cm for å klare det. Er 163, og har bmi på 23. Anonymkode: d1c85...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 16. november 2024 #24 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fascinerende. Jeg er 168,5 og bruker hanskestørrelse 7 (M). Hanskestørrelse går for kvinner ned til XS-15,5 cm omkrets. Anonymkode: bbfe9...13b Det er veldig heller hodet/ansiktet som er langt, for jeg har store hender. Jeg bruker ikke XS. Heller XL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #25 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fascinerende. Jeg er 168,5 og bruker hanskestørrelse 7 (M). Hanskestørrelse går for kvinner ned til XS-15,5 cm omkrets. Anonymkode: bbfe9...13b Hvorfor? Du møter da hundrevis av mennesker bare på en helt vanlig dag. Du ser at deres variasjon av høyde, bredde, lengde på fingre, skostørrelse, ansiktsform, bredde over hofter, bryststørrelse, skulderbredde etc har enorm variasjon? Noen kan være høy og ha kort torso og lange ben, andre kan være lav og likevel ha like lang torso som den høye. Etc, etc, etc. Jeg er for øvrig 159 og bruker hanskestørrelse 8. Og når med mine fingre 2/3 rundt min ankel. Anonymkode: 7cbc1...6ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #26 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg når rundt med litt margin, nok til at jeg når rundt med tommel mot ringfinger også. Jeg er mann, da, 1.80 høy og forholdsvis slank. Men her betyr jo fingerlengden veldig mye, og den er mer eller mindre kun genetisk bestemt. Anonymkode: 35986...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #27 Del Skrevet 16. november 2024 Orker ikke prøve engang, fordi det vet jeg at jeg ikke gjør 🤣 Når ikke engang rundt håndleddene for tiden, fordi jeg er høygravid og superhoven. Anonymkode: 43d0b...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #28 Del Skrevet 16. november 2024 Når jeg prøver å ta rundt håndleddet mangler jeg 4,5 cm, enda mer rundt ankel Anonymkode: 5ab92...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 16. november 2024 #29 Del Skrevet 16. november 2024 Nei, mangler i hvert fall 2-3 cm. Har ikke små hender heller. Når rundt håndleddene med 1 cm til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #30 Del Skrevet 16. november 2024 Ja det klarer jeg. Er 183cm høy, 72kg og kvinne, altså helt normalvektig. Men har tynne ankler og sikkert fingrer som matcher høyden 😊 Anonymkode: 7e72d...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #31 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det klarer jeg. Er 183cm høy, 72kg og kvinne, altså helt normalvektig. Men har tynne ankler og sikkert fingrer som matcher høyden 😊 Anonymkode: 7e72d...644 Skal sies at min 9-årige datter som er tynn som en strek har like store ankler som meg. Mulig de vokser raskere enn resten av kroppen, eller at hun ikke arver meg der i hvert fall. Anonymkode: 7e72d...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #32 Del Skrevet 16. november 2024 Er mann. Klarer ikke få tak i vanlige klokkereimer som går rundt håndleddet. Tviler på at håndjern gjør det også uten å ha prøvd. Har løftet ekstremt mye helt siden 12-13 år da. Anonymkode: 5ab92...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #33 Del Skrevet 16. november 2024 Nei,bare nesten. Kan hende du har store hender? Anonymkode: d61b4...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #34 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg synes jeg har så fryktelig tynne ankler... jeg når fint rundt ankelen med én hånd, gjør dere? Er det normalt? Anonymkode: b14bc...bdc Størrelsen på hånden din er nok veldig avgjørende. Anonymkode: 4441a...498 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #35 Del Skrevet 17. november 2024 Nei, kommer litt over halvveis, kanskje 65%. Har korte fingre og relativt tynne ankler i forhold til høyde. Anonymkode: 0a517...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 17. november 2024 #36 Del Skrevet 17. november 2024 (endret) Jeg klarer det akkurat ikke. Skulle ønske jeg gjorde det. Tynne ankler er et rvolusjonsmessig fortrinn. Jo lettere man er ved føttene jo enklere er det å løpe energieffektivt. Jeg ser ofte på anklene til folk før jeg ser på ansiktet, nettopp fordi anklene sier så mye om hvor godt tilpasset en person er Endret 17. november 2024 av Majer Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #37 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg klarer ikke. Hendene er 15,5 cm, og jeg er 17 cm rundt ankelen. 13,5 rundt håndledd. Anonymkode: 70050...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #38 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Mindre enn ansiktet? Hendene mine er like lange ansiktet mitt, ca 18 cm. Hvor langt og lange er dine? Anonymkode: bbfe9...13b Ansiktet ditt et vel lite og rundt da. Hendene mine er ikke like lange som ansiktet og jeg har ganske lange fingre. Anonymkode: 5649c...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #39 Del Skrevet 17. november 2024 Majer skrev (6 timer siden): Jeg klarer det akkurat ikke. Skulle ønske jeg gjorde det. Tynne ankler er et rvolusjonsmessig fortrinn. Jo lettere man er ved føttene jo enklere er det å løpe energieffektivt. Jeg ser ofte på anklene til folk før jeg ser på ansiktet, nettopp fordi anklene sier så mye om hvor godt tilpasset en person er For en rar ting å si. Tynne ankler brekker jo lettere, så fordelen er vel ikke større enn ulempen.. Anonymkode: 7a488...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 17. november 2024 #40 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en rar ting å si. Tynne ankler brekker jo lettere, så fordelen er vel ikke større enn ulempen.. Anonymkode: 7a488...22d Det spørs vel litt på forholdene man lever under. Men det er mye verre å ha ekstra masse rundt føtter og armer enn nærmere kroppens tyngdepunkt. En med 5kg ekstra på overkroppen vil gå bedre enn en med 1kg ekstra ved anklene (ikke at det er realistisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå