Meowmere Skrevet 16. november #41 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lol.. beta chump Anonymkode: dfcf2...d68 Har hatt samme dama i 25 år, og vet hva som gjør meg lykkelig. Lenger enn du har levd. 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #42 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke fulgt henne. Står hun er 24 år, det vil si hun sikkert var ganske ung på denne tiden du nevner. I min erfaring er det en vanlig alder å vokse som person i. Anonymkode: 16dd8...337 Hmm, kjenner mange 18- og 19-åringer som ikke er kjipe mot andre de samarbeider med. Tror det handler mer om personlighet, men hvem vet. Anonymkode: b7cc1...141 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #43 Del Skrevet 16. november Ekte 10-ere finnes ikke. Men for å være i intervallet 7,5 - 9 må hun være ung (under 30), et meget søtt og pent ansikt, glansfullt hår (ikke kort), minst c-cup (symmetriske bryster), rette, hvite pene tenner, ren hud, hjerteformet rumpe, og ikke være høyere enn 175 cm, slank hals og ikke for brede skuldre(!!) Anonymkode: dfcf2...d68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #44 Del Skrevet 17. november Dette går nok veldig på smak og behag. Min eks som jeg var sammen med for ett år siden påstod hardnakket at jeg var en 10/10, og jeg er absolutt ingenting spesielt. Han kunne også påstå at kjendiser og modeller som er kjent for å være vakre var mindre pene.. Så man får ta det menn sier med en liten klype salt, tror jeg. Anonymkode: 7fbef...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #45 Del Skrevet 18. november HMK skrev (På 16.11.2024 den 1.41): Ingen oppegående mennesker rater andre mennesker. Ikke vær så søplete. Ingen oppegående mennesker later som at man ikke evaluerer folk forskjellige. Tufs. Anonymkode: f035a...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #46 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 0.02): Hmm, kjenner mange 18- og 19-åringer som ikke er kjipe mot andre de samarbeider med. Tror det handler mer om personlighet, men hvem vet. Anonymkode: b7cc1...141 Som regel når jeg treffer på kjipe damer så er dem middelaldrende og bitter på livet sitt. Anonymkode: f035a...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. november #47 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 23.34): Anonymkode: 5a96e...a42 Veldig spesielt å være så mørk, og ha blå øyne...Det er en spesiell kombo. Samme med rødt hår og grønne øyne. Slikt fascinerer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #48 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 1.28): Når jeg hører at dere rater damer, 5/10, 7/10, etc. Okey, men hva er en 10/10? Tror aldri jeg har hørt en mann si at "hun og hun er en 10/10", bare masse 7/10, 8/10, etc. Så hva er en 10/10? En fantasi oppi hodet deres? Anonymkode: d18d0...5b0 Haha, denne tråden er hvert fall et tydelig vitnesbyrd på at alt menn bryr seg om er utseende! Har vel sett 2-3 stk som pliktskyldigst nevner personlighet, mens de aller fleste snakker om "må være under 30", "ikke for brede skuldre", poster bilder av Victoria Secrets-modeller osv 😂 Anonymkode: 4e629...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #49 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha, denne tråden er hvert fall et tydelig vitnesbyrd på at alt menn bryr seg om er utseende! Har vel sett 2-3 stk som pliktskyldigst nevner personlighet, mens de aller fleste snakker om "må være under 30", "ikke for brede skuldre", poster bilder av Victoria Secrets-modeller osv 😂 Anonymkode: 4e629...0c5 Og så lurer de på hvorfor de "ikke får pult." Vel, Victoria's Secret-modeller puler ikke norske Jens med ølvom og på uføretrygd. De har 100 000 andre menn å velge mellom. Anonymkode: daead...e73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #50 Del Skrevet 18. november Går det faktisk an å elske noen for utseende? Å få et godt liv basert på at partner er en 10'er utseendemessig? Er man fornøyd med livet om man får seg en sånn en? Det er så merkelige kriterier. Jeg forstår at alle har sin "smak", men at man kan være så opphengt i utseende/kropp at det er det eneste som skal til for å være en "10 av 10" virker helt tilbakestående. Jeg tror de aller fleste som tenker på denne måten er under 24 år, og godt er det, for det viser at de fleste blir voksne og utvikler en bedre forståelse av hva livet er etter hvert. For noen er det sikkert et mål å pule så mange 10'ere man kan, men slike folk er det jo mest synd på. Vi rated folk basert på utseende da vi var 15, tror ikke noen av 10'erene hadde vært en 10er i dag, for å si det sånn. Alt forfaller, og da lønner det seg å inneha flere egenskaper enn utseende. Når foreldrene dine dør, kommer det ikke til å være av betydning at kjæresten er flott å se på, med unntak av dem som tenker at det viktigste er å ta seg meget bra ut i begravelsesantrekket, da. Det finnes sikkert noen sånne. De passer nok best sammen med et annet skall, ja. Men til og med de flotteste menneskene ønsker egentlig bare å bli elsket for den de er, ikke for hvordan de ser ut. Det er jo den tristeste formen for "kjærlighet". Anonymkode: ca15b...4c9 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #51 Del Skrevet 18. november Blått skrev (På 16.11.2024 den 18.11): Jeg føler meg gammel når jeg leser sånn som 5/10 og 10/10. Jeg har aldri hørt en mann rate en dame.. men jeg har hørt at de omtaler dem som smellvakre og flotte. Menn rater ikke damer, det er det gutter som gjør. Umodne hvalper som ikke har skjønt hva som er viktig i livet. Anonymkode: 3197a...6d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #52 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Går det faktisk an å elske noen for utseende? Å få et godt liv basert på at partner er en 10'er utseendemessig? Er man fornøyd med livet om man får seg en sånn en? Det er så merkelige kriterier. Jeg forstår at alle har sin "smak", men at man kan være så opphengt i utseende/kropp at det er det eneste som skal til for å være en "10 av 10" virker helt tilbakestående. Jeg tror de aller fleste som tenker på denne måten er under 24 år, og godt er det, for det viser at de fleste blir voksne og utvikler en bedre forståelse av hva livet er etter hvert. For noen er det sikkert et mål å pule så mange 10'ere man kan, men slike folk er det jo mest synd på. Vi rated folk basert på utseende da vi var 15, tror ikke noen av 10'erene hadde vært en 10er i dag, for å si det sånn. Alt forfaller, og da lønner det seg å inneha flere egenskaper enn utseende. Når foreldrene dine dør, kommer det ikke til å være av betydning at kjæresten er flott å se på, med unntak av dem som tenker at det viktigste er å ta seg meget bra ut i begravelsesantrekket, da. Det finnes sikkert noen sånne. De passer nok best sammen med et annet skall, ja. Men til og med de flotteste menneskene ønsker egentlig bare å bli elsket for den de er, ikke for hvordan de ser ut. Det er jo den tristeste formen for "kjærlighet". Anonymkode: ca15b...4c9 Dette. Tror det enten er svært unge eller mennesker som har sklidd gjennom livet uten motgang som ikke forstår. De har rett og slett ikke hatt erfaringene som tilsier at det vil være viktigere med en partner som elsker deg enn en supermodell på 22 når du tar avgjørelsen om mamma skal på palliativ behandling, eller når du får beskjeden at du har en uhelbredelig sykdom. Om man er for ung til å ha gjort seg opp disse refleksjonene er det innafor, ellers skrekk og gru. Og dette skriver jeg som en såkalt pen dame som får mye oppmerksomhet selv. Jeg ser etter han som jeg kan le og ha det trygt med, ikke 10’eren med sixpack. Anonymkode: 9bcef...3d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #53 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Haha, denne tråden er hvert fall et tydelig vitnesbyrd på at alt menn bryr seg om er utseende! Har vel sett 2-3 stk som pliktskyldigst nevner personlighet, mens de aller fleste snakker om "må være under 30", "ikke for brede skuldre", poster bilder av Victoria Secrets-modeller osv 😂 Anonymkode: 4e629...0c5 Men litt greit for vs modeller har også brede skuldre. Jeg har litt vs kropp(rundere da, men proposjonellt) og har vært ofte lei meg for skuldre som overdøver bryst området. Vi vet ikke hvordan menn ser ut her inne, vi ser dem for oss godt voksne, men noen av dem kan være langt yngre og også kjekke. Anonymkode: 16dd8...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #54 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 1.28): Når jeg hører at dere rater damer, 5/10, 7/10, etc. Okey, men hva er en 10/10? Tror aldri jeg har hørt en mann si at "hun og hun er en 10/10", bare masse 7/10, 8/10, etc. Så hva er en 10/10? En fantasi oppi hodet deres? Anonymkode: d18d0...5b0 10/10 er den fulle pakken med personlighet og attraktivitet. Men når sant skal sies er 10/10 en enhjørning 🦄 Smellvakker, kul prinsesse med null fortid som er hodestups forelsket i deg og ikke skaper drama😂 Det er også verdt å nevne at for å kapre en 10-er bør du være på samme nivå selv, og de fleste kan vel innrømme at de færreste er i denne kategorien i det moderne datinggamet idag. Med andre ord er ikke dette noe å strebe etter. Anonymkode: 8c60e...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #55 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 10/10 er den fulle pakken med personlighet og attraktivitet. Men når sant skal sies er 10/10 en enhjørning 🦄 Smellvakker, kul prinsesse med null fortid som er hodestups forelsket i deg og ikke skaper drama😂 Det er også verdt å nevne at for å kapre en 10-er bør du være på samme nivå selv, og de fleste kan vel innrømme at de færreste er i denne kategorien i det moderne datinggamet idag. Med andre ord er ikke dette noe å strebe etter. Anonymkode: 8c60e...29a Ingen mennesker har null fortid. Til og med babyer har fortid. Anonymkode: daead...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #56 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen mennesker har null fortid. Til og med babyer har fortid. Anonymkode: daead...e73 Tror du skjønte hva jeg mente om du legger godvilja til😉 Anonymkode: 8c60e...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #57 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du skjønte hva jeg mente om du legger godvilja til😉 Anonymkode: 8c60e...29a Nope. Ingen har null fortid. Så en dame uten fortid finnes ikke. Anonymkode: daead...e73 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #58 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nope. Ingen har null fortid. Så en dame uten fortid finnes ikke. Anonymkode: daead...e73 Gratulerer med dagen! Du er sikkert morsom på fest. Anonymkode: 8c60e...29a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 18. november #59 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette går nok veldig på smak og behag. Min eks som jeg var sammen med for ett år siden påstod hardnakket at jeg var en 10/10, og jeg er absolutt ingenting spesielt. Han kunne også påstå at kjendiser og modeller som er kjent for å være vakre var mindre pene.. Så man får ta det menn sier med en liten klype salt, tror jeg. Anonymkode: 7fbef...1b0 Det er sånt man sier til kjæresten uten at man skal legge noe mer i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #60 Del Skrevet 18. november DelvisPresley skrev (På 16.11.2024 den 22.53): Men nå avga jeg svar på spørsmålet i HI, og dette er ikke en diskusjon. Veldig rart å protestere på andres meninger på et helt subjektivt tema. Kom heller med ditt svar for å bidra i tråden. Er hun ikke alt for ung for deg? Anonymkode: c431a...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå