AnonymBruker Skrevet 16. november #21 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Når jeg hører at dere rater damer, 5/10, 7/10, etc. Okey, men hva er en 10/10? Tror aldri jeg har hørt en mann si at "hun og hun er en 10/10", bare masse 7/10, 8/10, etc. Så hva er en 10/10? En fantasi oppi hodet deres? Anonymkode: d18d0...5b0 Igjen. Hvem bryr seg? Anonymkode: ebe0f...e25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #22 Del Skrevet 16. november Emilie Nereng. Vakker som fy, men det mest imponerende er personligheten. Anonymkode: 3e854...23b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #23 Del Skrevet 16. november Lana Del Rey Anonymkode: 7975a...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. november #24 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Når jeg hører at dere rater damer, 5/10, 7/10, etc. Okey, men hva er en 10/10? Tror aldri jeg har hørt en mann si at "hun og hun er en 10/10", bare masse 7/10, 8/10, etc. Så hva er en 10/10? En fantasi oppi hodet deres? Anonymkode: d18d0...5b0 Tonje Frigstad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #25 Del Skrevet 16. november DelvisPresley skrev (7 minutter siden): Tonje Frigstad Hver sin smak. For meg har hun en usjarmerende personlighet og er altfor opptatt av å vise frem kroppen sin. Ulekkert. Anonymkode: ea1e7...8b4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #26 Del Skrevet 16. november Gir ingen slike vurderinger. Hvis det skal gjøres så ville jeg sagt at gjensidig respekt vil gi en 10. Anonymkode: 898c1...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #27 Del Skrevet 16. november DelvisPresley skrev (52 minutter siden): Tonje Frigstad Harry for meg Anonymkode: 6f1a6...6bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. november #28 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hver sin smak. For meg har hun en usjarmerende personlighet og er altfor opptatt av å vise frem kroppen sin. Ulekkert. Anonymkode: ea1e7...8b4 Men nå avga jeg svar på spørsmålet i HI, og dette er ikke en diskusjon. Veldig rart å protestere på andres meninger på et helt subjektivt tema. Kom heller med ditt svar for å bidra i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. november #29 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Harry for meg Anonymkode: 6f1a6...6bb Se svaret fra meg rett over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #30 Del Skrevet 16. november DelvisPresley skrev (16 minutter siden): Men nå avga jeg svar på spørsmålet i HI, og dette er ikke en diskusjon. Veldig rart å protestere på andres meninger på et helt subjektivt tema. Kom heller med ditt svar for å bidra i tråden. Det var noe nytt for meg, at man ikke kan kommentere på andres svar🫡 Anonymkode: 6f1a6...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #31 Del Skrevet 16. november Tonje er vakker og virker oppriktig som ei super snill jente/dame. Dere trenger ikke å måtte like henne, men slutt å spre unødig hat uten grunn. Spesielt når hun faktisk behandler andre så bra også. Ufortjent. Anonymkode: 16dd8...337 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 16. november #32 Del Skrevet 16. november Pleier ikke å gi karakterer, men det må mer enn utseende til hvis jeg skulle gitt en tier. Så det er egentlig klin umulig for meg å gi en dame karakter uten å kjenne henne veldig godt. Drømmedama ser normal ut og passer sammen med meg og jeg passer sammen med henne. Det er egentlig alt. 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #33 Del Skrevet 16. november Meowmere skrev (4 minutter siden): Pleier ikke å gi karakterer, men det må mer enn utseende til hvis jeg skulle gitt en tier. Så det er egentlig klin umulig for meg å gi en dame karakter uten å kjenne henne veldig godt. Drømmedama ser normal ut og passer sammen med meg og jeg passer sammen med henne. Det er egentlig alt. Søtt 😊 Anonymkode: 16dd8...337 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #34 Del Skrevet 16. november Anonymkode: 5a96e...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #35 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 5a96e...a42 10 Anonymkode: 5a96e...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. november #36 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det var noe nytt for meg, at man ikke kan kommentere på andres svar🫡 Anonymkode: 6f1a6...6bb Hva er vitsen i denne sammenhengen? Vi diskuterer ikke politikk her akkurat. Holder det ikke å komme med egen mening istedet for å nedsable andres mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. november #37 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tonje er vakker og virker oppriktig som ei super snill jente/dame. Dere trenger ikke å måtte like henne, men slutt å spre unødig hat uten grunn. Spesielt når hun faktisk behandler andre så bra også. Ufortjent. Anonymkode: 16dd8...337 Enig. Veldig rart å kommentere slikt. Tonje er ikke 10/10 basert på bare utseendet. Måten hun er på og den positive innstillingen hennes trekker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #38 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tonje er vakker og virker oppriktig som ei super snill jente/dame. Dere trenger ikke å måtte like henne, men slutt å spre unødig hat uten grunn. Spesielt når hun faktisk behandler andre så bra også. Ufortjent. Anonymkode: 16dd8...337 Var ikke Tonje ganske kjip helt til hun ble så stor at det ikke lønte seg å være kjip lenger? Jeg spør ikke retorisk, jeg lurer virkelig på om det er sant eller ikke. Anonymkode: b7cc1...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #39 Del Skrevet 16. november Meowmere skrev (33 minutter siden): Pleier ikke å gi karakterer, men det må mer enn utseende til hvis jeg skulle gitt en tier. Så det er egentlig klin umulig for meg å gi en dame karakter uten å kjenne henne veldig godt. Drømmedama ser normal ut og passer sammen med meg og jeg passer sammen med henne. Det er egentlig alt. Lol.. beta chump Anonymkode: dfcf2...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #40 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var ikke Tonje ganske kjip helt til hun ble så stor at det ikke lønte seg å være kjip lenger? Jeg spør ikke retorisk, jeg lurer virkelig på om det er sant eller ikke. Anonymkode: b7cc1...141 Har ikke fulgt henne. Står hun er 24 år, det vil si hun sikkert var ganske ung på denne tiden du nevner. I min erfaring er det en vanlig alder å vokse som person i. Anonymkode: 16dd8...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå