AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg har så lyst på sjefen. Han er så kjekk, snill, sexy. Skal holde meg langt unna, men tankene om å kjenne hendene hans overalt på kroppen min dukker opp hele tiden. Det er så fjernt å fantasere om han når jeg ligger i senga, også skulle være helt fokusert på jobb dagen etter 🙈 Anonymkode: 77a02...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 Har hørt at det er en sjangse å falle for sjefen nettop fordi de er sjef og hva den rollen kan innebære i noens øyne. Så vit at det ikke er sikkert du egentlig liker HAN, men den han er for deg i den posisjonen. Anonymkode: f62e4...2a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 16. november 2024 #3 Del Skrevet 16. november 2024 Ta deg sammen. Prøv å få tankene over på noe annet. Ikke gjør noe eller si noe. Etter en stund, så går dette forhåpentligvis over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har hørt at det er en sjangse å falle for sjefen nettop fordi de er sjef og hva den rollen kan innebære i noens øyne. Så vit at det ikke er sikkert du egentlig liker HAN, men den han er for deg i den posisjonen. Anonymkode: f62e4...2a9 Det er nok helt korrekt. Jeg har en tendens til å falle for sjefer, selv de som overhode ikke faller inn under min smak. Ikke forelskelse, mer seksuelle fantasier. Anonymkode: fdeaa...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå