AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Skrevet 16. november 2024 Jeg har så lyst på sjefen. Han er så kjekk, snill, sexy. Skal holde meg langt unna, men tankene om å kjenne hendene hans overalt på kroppen min dukker opp hele tiden. Det er så fjernt å fantasere om han når jeg ligger i senga, også skulle være helt fokusert på jobb dagen etter 🙈 Anonymkode: 77a02...e06
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Skrevet 16. november 2024 Har hørt at det er en sjangse å falle for sjefen nettop fordi de er sjef og hva den rollen kan innebære i noens øyne. Så vit at det ikke er sikkert du egentlig liker HAN, men den han er for deg i den posisjonen. Anonymkode: f62e4...2a9 1 1
Sitronterte Skrevet 16. november 2024 #3 Skrevet 16. november 2024 Ta deg sammen. Prøv å få tankene over på noe annet. Ikke gjør noe eller si noe. Etter en stund, så går dette forhåpentligvis over.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har hørt at det er en sjangse å falle for sjefen nettop fordi de er sjef og hva den rollen kan innebære i noens øyne. Så vit at det ikke er sikkert du egentlig liker HAN, men den han er for deg i den posisjonen. Anonymkode: f62e4...2a9 Det er nok helt korrekt. Jeg har en tendens til å falle for sjefer, selv de som overhode ikke faller inn under min smak. Ikke forelskelse, mer seksuelle fantasier. Anonymkode: fdeaa...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå