AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Skrevet 15. november 2024 Hei! jeg fikk for 4 uker siden påvist mykoplasma lungebetennelse. Hadde høy crp, høy feber over flere dager osv. fikk antibiotika, følte meg bedre, men ble dårligere igjen. Ikke feber, men fæl hoste, og det er ekkelt i brystet ved innpust, slik at jeg må alltid hoste om jeg puster inn litt mer enn bare overfladisk. Ble satt på enda ei runde antibiotika, men fremdeles har jeg den ekle følelsen i brystet, som om noe ligger å irriterer, og klarer fortsatt ikke ta et skikkelig innpust. Feber er borte for lengst, men energien er ikke bra. Har hatt så fæle hosteanfall at jeg både har spydd, grått, bristet ribbein og ja.. Noen som vet om dette er normalt? Hvor lenge skal dette vare? Og selv om man har fått «rett» type antibiotika, to ganger?😰 Begynner å bli skikkelig lei og frustrert! Anonymkode: df03a...b75
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #2 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! jeg fikk for 4 uker siden påvist mykoplasma lungebetennelse. Hadde høy crp, høy feber over flere dager osv. fikk antibiotika, følte meg bedre, men ble dårligere igjen. Ikke feber, men fæl hoste, og det er ekkelt i brystet ved innpust, slik at jeg må alltid hoste om jeg puster inn litt mer enn bare overfladisk. Ble satt på enda ei runde antibiotika, men fremdeles har jeg den ekle følelsen i brystet, som om noe ligger å irriterer, og klarer fortsatt ikke ta et skikkelig innpust. Feber er borte for lengst, men energien er ikke bra. Har hatt så fæle hosteanfall at jeg både har spydd, grått, bristet ribbein og ja.. Noen som vet om dette er normalt? Hvor lenge skal dette vare? Og selv om man har fått «rett» type antibiotika, to ganger?😰 Begynner å bli skikkelig lei og frustrert! Anonymkode: df03a...b75 Du kan jo for eksempel ha fått kikhoste etter på? Det går an å få en ny infeksjon når du nettopp er ferdig med en runde. Men nå har du hatt to runder med antibiotika, så da er no det du opplever nå, sannsynligvis etterdønninger etter lungebetennelse. Lungebetennelse er noe dritt, og du kan hangle lenge før du kjenner deg ok igjen. Du bør beskytte deg når du har nærkontakt med andre på buss og bane og i folkemengder på butikker der det ikke er mulig å holde avstand. Munnbind er et lite inngrep i forhold til å få enda flere infeksjoner i de lungene dine som enda sliter. Får du Corona eller kikhoste nå, så skal du få slite. Anonymkode: 89b84...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå