AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Skrevet 15. november 2024 Fødte for snart 1mnd siden og føler meg så svimmel, både når jeg ligger nede eller står oppreist. Og så føles det som det svimler for meg om jeg kikker opp. Slet ikke med dette i graviditeten, hadde en ukomplisert fødsel med minimalt blodtap. Andre som har opplevd lignende og kan si noe om når det gikk det over for deg? (skal på 6 ukers kontroll om et par uker) Anonymkode: 84968...526
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #2 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fødte for snart 1mnd siden og føler meg så svimmel, både når jeg ligger nede eller står oppreist. Og så føles det som det svimler for meg om jeg kikker opp. Slet ikke med dette i graviditeten, hadde en ukomplisert fødsel med minimalt blodtap. Andre som har opplevd lignende og kan si noe om når det gikk det over for deg? (skal på 6 ukers kontroll om et par uker) Anonymkode: 84968...526 Ja var helt grusomt. Hadde det i ca 7 mnd! Var så svimmel at legen sendte meg på MR av hodet for å se om det var noe. Men alt var fint.. men jeg mistet veldig mye blod under fødselen da, men var fortsatt svimmel selv om blodprosent og jern var bra. Anonymkode: cf462...ce6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #3 Skrevet 15. november 2024 Har du fått sjekket om du har noen mangler? Om du ammer så krever det ganske mye av kroppen, og både dehydrering og mangler ellers kan gjøre deg susete (i kombinasjon med mindre søvn og ekstra hormoner) Anonymkode: e8350...d00 1
Irak Skrevet 16. november 2024 #4 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fødte for snart 1mnd siden og føler meg så svimmel, både når jeg ligger nede eller står oppreist. Og så føles det som det svimler for meg om jeg kikker opp. Slet ikke med dette i graviditeten, hadde en ukomplisert fødsel med minimalt blodtap. Andre som har opplevd lignende og kan si noe om når det gikk det over for deg? (skal på 6 ukers kontroll om et par uker) Anonymkode: 84968...526 Om blodtrykket er lavt så kan dette skje. Du kan få de til å sjekke på kontroll?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Skrevet 16. november 2024 Sjekk blodprosent/jern. Anonymkode: 390b3...0bd
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #6 Skrevet 16. november 2024 Ville fått en legetime med en gang for å sjekke blodprosent, blodtrykk og jernnivåer. Pass også på at du får i deg nok næring og drikke! Spesielt hvis du ammer. Trenger mye mer enn ellers da, særlig i starten! Anonymkode: 930b5...175
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #7 Skrevet 17. november 2024 Jeg var svimmel flere mnd etter fødsel/ks. Følte jeg gikk på bakke som helte mot venstre når jeg gikk tur med barnevogna. Var ikke noe avvik i prøver osv, det gikk over etter ca 5mnd. Anonymkode: 7d71e...54f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Skrevet 17. november 2024 Nerve i klem kanskje? Du bør uansett ta det med lege før kontrollen. Anonymkode: 723de...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå