Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #1 Skrevet 28. februar 2006 Akkurat kommet fra Telehuset. Kjøpt Handsfri til mobilen (Sony Ericsson) hadde kun det som hører til Sony Walkman mobilen. 399,- (må ha 2 plugger så kjøpte det.) Åpnet pakken og det sitter ikke bra hvis jeg ikke tar det helt inn i øret- sikkert meningen for å få god lyd når du hører musikk, men da hører jeg ikke meg selv snakke.... Kan jeg få byttet det??
Gjest Kaffegjesten Skrevet 28. februar 2006 #2 Skrevet 28. februar 2006 Det er da et enkelt spørsmål med et like enkelt svar - gå tilbake til Telehuset og spør! Tviler meget sterkt på at du har noe krav på å bytte.
abelille Skrevet 28. februar 2006 #3 Skrevet 28. februar 2006 Trenger du å høre deg selv snakke? Det holder vel at den du snakker med hører deg? Og med en handsfree antar jeg at han kan det? Vet ikke hvordan telehuset er på bytting, dersom de har gitt deg feil opplysninger er det vanligvis lett å få byttet. Det samme gjelder dersom du kjøper noe annet som koster mer, men ettersom det var den eneste de hadde akkurat da... Kommer sikkert litt an på hvor fint du åpnet pakken også, dersom den er revet opp er det trolig ikke noen andre som har lyst til å kjøpe den senere. Men gå tilbake og spør.
Sarah Salamander :-) Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 :-) Prøv å sitte å prate med folk en hel dag med fingrene elle sov i ro inn i begge ørene... DU BLIR GAAAAL!!! Sånn føles det hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå