Gå til innhold

Gaming headset, trådløst eller kablet? Noen som kan komme med en anbefaling.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som kan fortelle meg hva som er best og kan anbefale meg et bra headset. Har lyst til å kjøpe et nytt et i julegave til ungdommen i hus. 

Anonymkode: 08e0f...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Corsair veldig godt, både de trådløse og de kablede er gode headset. Favoritten min er Corsair Virtuoso. Det er trådløst, men batteritiden er ikke allverden så jeg bruker det kablet halvparten av tiden. Liker det pga. svært god lyd og bra mikrofon.

Anonymkode: 562d3...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er du villig å bruke da? Du får headset for noen få hundrelapper til mange mange tusen kroner..

Anonymkode: 2cc4d...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg liker Corsair veldig godt, både de trådløse og de kablede er gode headset. Favoritten min er Corsair Virtuoso. Det er trådløst, men batteritiden er ikke allverden så jeg bruker det kablet halvparten av tiden. Liker det pga. svært god lyd og bra mikrofon.

Anonymkode: 562d3...ab6

Ok, så kablet blir mye brukt ja.

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor mye er du villig å bruke da? Du får headset for noen få hundrelapper til mange mange tusen kroner..

Anonymkode: 2cc4d...73a

Glemte å ta med pris, kan gå opp til 3000 mer om jeg må. Det viktigste er at det er bra. Han har et Sony headset som han bruker når han er ute til musikk og det er trådløst og så har han et kablet til pc men det holder på å gå i oppløsning, hyper x et eller annet han har til gaming. Han er fornøyd med det trådløse men han bruker det ikke til gaming er litt usikker på hvorfor for det er utrolig bra. 

Anonymkode: 08e0f...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å kjøpe noe som ikke ordet "gaming" i seg, slike varer er ofte overpriset og kvaliteten er dårlig.

Har selv et HyperX men det er så gammelt at det er produsert av Kingston og ikke HP, kvaliteten har blitt elendig etter at HP tok over og kvaliteten var ikke akkurat noe å skryte over før heller.

Du kan vurdere vanlige hodetelefoner med bra kvalitet og heller bruke annen mikrofon på stativ eller trådløs mikrofon som monteres på hodetelefonene (ModMic). Mikrofonkvaliteten er uansett ikke særlig bra gaming headset.

Anonymkode: 68480...f7f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fountaine skrev (59 minutter siden):

dette jeg har, et meget godt headsett, god lyd, lang batteritid og sitter godt(uialfall på mitt hode)
eneste negative er at Den greia på toppen går utav hakk, men fikset lett med en tråd :).

Personlig kunne jeg aldri tenkt meg kablet headsett, den plager meg for mye.
Har gode erfaring med både Corsair og logitech headsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier gaming headsett regner jeg med du mener med innebygget mikrofon? Og det spørs jo om han foretrekker åpen eller lukket også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...