AnonymBruker Skrevet 15. november #1 Del Skrevet 15. november Jeg har i mange år brukt OPI sin orginale Nail Envy, men nå har de endret oppskrift, og jeg er ikke fornøyd. Den gamle fikk jeg litt gule negler av, det var jo ikke så stas, og det får jeg ikke med den nye, men med den nye knekker neglene mine mye lettere. De har også blitt mye mer flisete og rufsete. Med den gamle skulle man også bare påføre nytt annenhver dag, mens med den nye er det hver dag. Så til spørsmålet: hvilken negleforsterker bruker du? Hvilken er den beste? Jeg leter etter nytt merke Anonymkode: bd477...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #2 Del Skrevet 16. november Er det ingen på hele KG som har et forslag til en god negleforsterker? Anonymkode: bd477...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 20. november #3 Del Skrevet 20. november Collagenpulver i kaffen hver dag og b-vitamin fra apoteket. Neglene mine har blitt så sjukt sterke og lange nå. Knekker aldri lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #4 Del Skrevet 21. november https://www.kicks.no/depend/makeup/negler/neglepleie/depend-nail-care-multi-3-in-1-nail-care-multi-3-in-1?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=D - NO - Shopping - Sale&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI0Z2K4dDtiQMVSAiiAx1KAyXtEAQYASABEgLzs_D_BwE Jeg bruker denne som forsterker, er fornøyd og den gjør neglene blanke. Anonymkode: 4abb8...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 21. november #5 Del Skrevet 21. november Ifølge negledesigneren min anbefales «Express Nail Hardener» fra Alessandro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #6 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 21.39): Jeg har i mange år brukt OPI sin orginale Nail Envy, men nå har de endret oppskrift, og jeg er ikke fornøyd. Den gamle fikk jeg litt gule negler av, det var jo ikke så stas, og det får jeg ikke med den nye, men med den nye knekker neglene mine mye lettere. De har også blitt mye mer flisete og rufsete. Med den gamle skulle man også bare påføre nytt annenhver dag, mens med den nye er det hver dag. Så til spørsmålet: hvilken negleforsterker bruker du? Hvilken er den beste? Jeg leter etter nytt merke Anonymkode: bd477...02b Høres mer ut som du trenger noe for å drepe sopp i neglen enn noe for å forsterke neglen. Kan du legge ut bilde? Anonymkode: b8056...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden mlifjeld skrev (På 20.11.2024 den 23.24): Collagenpulver i kaffen hver dag og b-vitamin fra apoteket. Neglene mine har blitt så sjukt sterke og lange nå. Knekker aldri lengre. Ja, har noen mangler etter sykdom, så det er derfor de er ekstra dårlige nå. Anonymkode: bd477...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 16.55): Høres mer ut som du trenger noe for å drepe sopp i neglen enn noe for å forsterke neglen. Kan du legge ut bilde? Anonymkode: b8056...b60 Nei, har ikke sopp. Leter etter en god negleforsterker. Anonymkode: bd477...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 15.27): https://www.kicks.no/depend/makeup/negler/neglepleie/depend-nail-care-multi-3-in-1-nail-care-multi-3-in-1?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=D - NO - Shopping - Sale&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI0Z2K4dDtiQMVSAiiAx1KAyXtEAQYASABEgLzs_D_BwE Jeg bruker denne som forsterker, er fornøyd og den gjør neglene blanke. Anonymkode: 4abb8...a2f Hunter7 skrev (På 21.11.2024 den 16.49): Ifølge negledesigneren min anbefales «Express Nail Hardener» fra Alessandro. Tusen takk for svar, skal teste disse ❤️ Anonymkode: bd477...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Herôme sin er kjempebra 😊 https://www.med24.no/personlig-pleie/neglepleie/neglebehandling/herome-nailhardener-extra-strong-10-ml?srsltid=AfmBOopOah91YiVTszQBVWYLbG5ZlxwpCJVL-2-REF71W6Wfx3zpmADZ Anonymkode: c4287...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå