AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Skrevet 15. november 2024 Noen damer her som har vært utro mens de har vært i gode forhold? Alltid når jeg hører om damer som har vært utro, så skrives det at de var ulykkelig i forholdet, utsatt for psykisk vold osv. Selv er jeg i et godt forhold, men har samtidig en trang til å være utro med en mannlig kollega som jeg har fått følelser for. Jeg ønsker ikke å bli dømt her, eller få høre at jeg er et forferdelig menneske. Jeg bare lurer på om det er andre damer som har gjort det, ikke sagt noe om det til partner i ettertid. Altså fått utløp, og så gått videre. Skjønner ikke hvordan jeg skal få bort lysten. Det er forresten ikke et alternativ og forlate partner og barn for en kollega jeg vil ligge med. Anonymkode: db67f...714
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #2 Skrevet 15. november 2024 Nei. Har vært utro, men var ikke lykkelig. Du får bort lysten ved å slutte å mate følelsene. Bytt jobb, om du må. Eller fortell det til mannen Anonymkode: 5d270...196 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #3 Skrevet 15. november 2024 Jeg var ikke i ett voldelig forhold eller noe slikt, men jeg var ikke i ett godt forhold heller. Jeg manglet veldig mye fysisk nærhet og omsorg. Manglet kjærlighet rett og slett. Så.. Hva mangler du? Anonymkode: 2db97...151 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #4 Skrevet 15. november 2024 Bare å fortelle mannen om det. Bedre at dere kan knulle litt rundt for å piffe opp sexlivet igjen. Anonymkode: e2e7b...9cb 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #5 Skrevet 15. november 2024 Har vært utro 1 gang på 17. mai. Det var feil av meg, men opplevelsen var fantastisk der og da. Har aldri vært utro før eller siden. Anonymkode: 22ee2...9bb
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #6 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var ikke i ett voldelig forhold eller noe slikt, men jeg var ikke i ett godt forhold heller. Jeg manglet veldig mye fysisk nærhet og omsorg. Manglet kjærlighet rett og slett. Så.. Hva mangler du? Anonymkode: 2db97...151 Hmm. Har vært sammen i 15 år, så mangler spenning, nyforelskelsen osv. Alt går i rutiner. Kjedelig sex. Alt er forutsigbart. Anonymkode: db67f...714
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #7 Skrevet 15. november 2024 Nei, det ville ikke være nødvendig hvis det var et godt forhold. Vært utro i et dårlig forhold Anonymkode: c6d16...690
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #8 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hmm. Har vært sammen i 15 år, så mangler spenning, nyforelskelsen osv. Alt går i rutiner. Kjedelig sex. Alt er forutsigbart. Anonymkode: db67f...714 Forståelig.. Men, dette er jo noe dere kan skape hjemme. Spennende sex, nye rutiner, finne hverandre litt på ny. Det er mulig det om forholdet er bra ellers. Anonymkode: 2db97...151 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #9 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Noen damer her som har vært utro mens de har vært i gode forhold? Alltid når jeg hører om damer som har vært utro, så skrives det at de var ulykkelig i forholdet, utsatt for psykisk vold osv. Selv er jeg i et godt forhold, men har samtidig en trang til å være utro med en mannlig kollega som jeg har fått følelser for. Jeg ønsker ikke å bli dømt her, eller få høre at jeg er et forferdelig menneske. Jeg bare lurer på om det er andre damer som har gjort det, ikke sagt noe om det til partner i ettertid. Altså fått utløp, og så gått videre. Skjønner ikke hvordan jeg skal få bort lysten. Det er forresten ikke et alternativ og forlate partner og barn for en kollega jeg vil ligge med. Anonymkode: db67f...714 Oi dette var som å lese mine egne tanker 😬 ikke kollega da, men ellers kjenner jeg meg goooodt igjen ja. Er kollegaen int i deg og, så du vet det kan bli noe av? Eller er det bare lysten i det? Anonymkode: f87c1...140
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #10 Skrevet 15. november 2024 Vært utro i dårlige forhold, sannheten har alle gangene kommet frem, men de kunne ikke akkurat bli sjokkert da de selv visste hvor dårlig forholdet er. Men de som er lykkelige og utro det vil jeg aldri forstå. Anonymkode: b926d...7e1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #11 Skrevet 15. november 2024 Det å si man var så ulykkelig i forholdet er bare en måte å prøve å rettferdiggjøre og unnskylde sine handlinger. De sier slikt til seg selv for å reparere samvittigheten Anonymkode: ea00b...a3a 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #12 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det å si man var så ulykkelig i forholdet er bare en måte å prøve å rettferdiggjøre og unnskylde sine handlinger. De sier slikt til seg selv for å reparere samvittigheten Anonymkode: ea00b...a3a Utroskap kan sjelden rettferdiggjøres eller unnskyldes, men å si man er ulykkelig i et forhold er nok høyst reelt. Anonymkode: c6d16...690
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #13 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen damer her som har vært utro mens de har vært i gode forhold? Alltid når jeg hører om damer som har vært utro, så skrives det at de var ulykkelig i forholdet, utsatt for psykisk vold osv. Selv er jeg i et godt forhold, men har samtidig en trang til å være utro med en mannlig kollega som jeg har fått følelser for. Jeg ønsker ikke å bli dømt her, eller få høre at jeg er et forferdelig menneske. Jeg bare lurer på om det er andre damer som har gjort det, ikke sagt noe om det til partner i ettertid. Altså fått utløp, og så gått videre. Skjønner ikke hvordan jeg skal få bort lysten. Det er forresten ikke et alternativ og forlate partner og barn for en kollega jeg vil ligge med. Anonymkode: db67f...714 Absolutt ikke. Hadde jeg vært tiltrukket av annen mann så hadde jeg tenkt at nå er det fare på ferde for eget forhold. Hadde det ikke vært fare på ferde, og jeg fremdeles var tiltrukket av annen mann, så hadde jeg følt meg som en mann. Men igjen, hvis du er av den promiskuøse typen så er det vel sjanse for at mannen din liker nettopp dette ved deg? Har forøvrig vært i et voldelig forhold og ikke forstår jeg hvordan det er mulig å være utro under sånne forhold. Jeg hadde min fulle hyre med å overleve… Anonymkode: 5744d...5be 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #14 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi dette var som å lese mine egne tanker 😬 ikke kollega da, men ellers kjenner jeg meg goooodt igjen ja. Er kollegaen int i deg og, så du vet det kan bli noe av? Eller er det bare lysten i det? Anonymkode: f87c1...140 Vi har veldig god kjemi. Tror han er interessert i meg også, men tror han tenker at det er uaktuelt siden jeg har menn og barn. Han er singel. Lurer på hvordan jeg skal få han til å forstå hva jeg vil, uten at han skal tenke at jeg er et dårlig menneske og så bli kald på grunn av det. Tviler ikke på at han ville ligget med meg dersom vi begge var single. Enn du? Er sjansen der? Anonymkode: db67f...714
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #15 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lurer på hvordan jeg skal få han til å forstå hva jeg vil, uten at han skal tenke at jeg er et dårlig menneske og så bli kald på grunn av det. Easy peasy. Det er jo bare å spørre han om han er av den ondsinnede, fandenivoldske, skruppeløse typen, eller om han tenner på bedrageriene kvinner. Svarer han ja, er det bare å si hva du tenker. Svarer han nei, er det bare å ro så det fosser og si noe sånt som eheheh det er bra, bli med meg og mann og barn på bedehuset en dag? Anonymkode: 5744d...5be 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #16 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi har veldig god kjemi. Tror han er interessert i meg også, men tror han tenker at det er uaktuelt siden jeg har menn og barn. Han er singel. Lurer på hvordan jeg skal få han til å forstå hva jeg vil, uten at han skal tenke at jeg er et dårlig menneske og så bli kald på grunn av det. Tviler ikke på at han ville ligget med meg dersom vi begge var single. Enn du? Er sjansen der? Anonymkode: db67f...714 Oi dette hørtes også ut som meg, nesten skummelt jo 😬 hm ja det spørs jo hvordan han er som person og, ikke sikkert han ser det som deg jeg er rimelig sikker på at noe hadde skjedd om vi var single 😩 føler han sniker seg nærmere og nærmere men likevel holder tilbake - føler at gnistene hadde stått i taket om noe hadde skjedd Anonymkode: f87c1...140
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #17 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oi dette hørtes også ut som meg, nesten skummelt jo 😬 hm ja det spørs jo hvordan han er som person og, ikke sikkert han ser det som deg jeg er rimelig sikker på at noe hadde skjedd om vi var single 😩 føler han sniker seg nærmere og nærmere men likevel holder tilbake - føler at gnistene hadde stått i taket om noe hadde skjedd Anonymkode: f87c1...140 Ja, samme her. Føler virkelig det kunne vært fantastisk om vi hadde kommet oss dit. Når vi ser hverandre på jobb smiler vi begge konstant og har mye øyne for hverandre. Vi snapper også ganske mye på fritiden. Snart er det julebord også, så håper at det kanskje åpner seg for et kyss eller lignende der. Etter 15 år som trofast kjæreste trenger jeg dette. Trenger spenningen, bekreftelsen og rett og slett bare å være nær han. Er egentlig ikke vant til at menn jeg liker holder tilbake, og det har fått meg til å tvile på om han synes jeg er attraktiv. Men er ganske sikker på at han holder tilbake pga. jeg er opptatt og at vi er kollegaer. Er så redd for å prøve meg på han, og så sier han «er du gal, du har jo samboer» eller noe lignende… Anonymkode: db67f...714
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #18 Skrevet 16. november 2024 Ber du om tips til hvordan være utro? Anonymkode: e5913...500 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #19 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, samme her. Føler virkelig det kunne vært fantastisk om vi hadde kommet oss dit. Når vi ser hverandre på jobb smiler vi begge konstant og har mye øyne for hverandre. Vi snapper også ganske mye på fritiden. Snart er det julebord også, så håper at det kanskje åpner seg for et kyss eller lignende der. Etter 15 år som trofast kjæreste trenger jeg dette. Trenger spenningen, bekreftelsen og rett og slett bare å være nær han. Er egentlig ikke vant til at menn jeg liker holder tilbake, og det har fått meg til å tvile på om han synes jeg er attraktiv. Men er ganske sikker på at han holder tilbake pga. jeg er opptatt og at vi er kollegaer. Er så redd for å prøve meg på han, og så sier han «er du gal, du har jo samboer» eller noe lignende… Anonymkode: db67f...714 Hva med kjæresten din, fortjener han også å få kysse med og kanskje ha sex med ei på jobben? Få dekket litt spenning med andre enn deg? Anonymkode: e5913...500 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #20 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen damer her som har vært utro mens de har vært i gode forhold? Alltid når jeg hører om damer som har vært utro, så skrives det at de var ulykkelig i forholdet, utsatt for psykisk vold osv. Selv er jeg i et godt forhold, men har samtidig en trang til å være utro med en mannlig kollega som jeg har fått følelser for. Jeg ønsker ikke å bli dømt her, eller få høre at jeg er et forferdelig menneske. Jeg bare lurer på om det er andre damer som har gjort det, ikke sagt noe om det til partner i ettertid. Altså fått utløp, og så gått videre. Skjønner ikke hvordan jeg skal få bort lysten. Det er forresten ikke et alternativ og forlate partner og barn for en kollega jeg vil ligge med. Anonymkode: db67f...714 Det er altså ikke et alternativ for deg å forlate mannen din, for du ser for deg at det kun skal handle om sex med denne kollegaen? Men samtidig er du villig til å risikerer både mann og familien🤷♀️ AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har veldig god kjemi. Tror han er interessert i meg også, men tror han tenker at det er uaktuelt siden jeg har menn og barn. Han er singel. Lurer på hvordan jeg skal få han til å forstå hva jeg vil, uten at han skal tenke at jeg er et dårlig menneske og så bli kald på grunn av det. Tviler ikke på at han ville ligget med meg dersom vi begge var single. Enn du? Er sjansen der? Anonymkode: db67f...714 Forhåpentligvis er den fyren en ekte mann🤞 Det spiller ingen rolle hvordan du legger det frem for fyren, for om han er en ekte mann, så vil han selvsagt tenke at du er et dårlig menneske, og trekke seg unna. Bonusen der hadde jo vært at han lot andre få vite hva slags kollega dem har, en gift kvinne som legger seg etter single mannlige kollegaer🤷♀️ Anonymkode: 47895...c45 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå