AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Del Skrevet 15. november 2024 Lokalavisen ringte meg her en dag, og jeg tok ikke tlf’n. Har ikke tenkt å kontakte dem tilbake, men lurte på om det er vanlig praksis at avisene ringer privatpersoner i håp om å lokke dem til et abonnement? Anonymkode: a10f7...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #2 Del Skrevet 15. november 2024 Ja, det er ganske vanlig Anonymkode: 94771...c63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #3 Del Skrevet 15. november 2024 Ja….. Anonymkode: fd34f...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #4 Del Skrevet 15. november 2024 Enten det eller så ringer de deg for å få teft i noe. Alle aviser ringer enten for å få deg til å kjøpe avis, eller gi fra deg info (og verdighet). Det beste som kan skje er faktisk at de bare forsøker selge deg noe. Uansett. Man tar ikke telefonen når de ringer. Anonymkode: 3caf9...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Del Skrevet 17. november 2024 De kan rïnge for å hørë om äbbonement, om tilbud de har til deg som abbonement eller en som har vært abbonement... Anonymkode: 5eaca...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #6 Del Skrevet 18. november 2024 Nå har jeg abonnent så de har ikke ringt på en del år. Før jeg kjøpte abonnent så ringte de flere ganger for å tilby meg ulike tilbud fordi jeg hadde hatt prøvetid. Men de ringte alltid fra nummer registrert på salgssenter, ikke selve avisen. Anonymkode: 81beb...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå