Lolsi Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har tenkt på en film som jeg så mye på når jeg var yngre på ca 2000-tallet. Det handlet om en gutt som bodde i en blokk og det flyttet inn en jente tror jeg. Jeg husker at jenten hadde en slem far og det var myr styr. Jeg har sjekket på NRK appen men jeg klarer ikke å finne den eller navnet. Har noen av dere peiling på hvilken film dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden ChatGPT foreslår denne svenske filmen: Let the Right One In (2008) - IMDb Sitat Basert på din beskrivelse kan filmen du tenker på være "La den rette komme inn" (originaltittel "Låt den rätte komma in") fra 2008. Dette er en svensk film om en ung gutt som bor i en blokk og blir venn med en mystisk jente som flytter inn ved siden av. Jenta har en voksen omsorgsperson som oppfører seg mistenkelig, og det er mye drama rundt dem. Anonymkode: 10f69...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolsi Skrevet 2 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ChatGPT foreslår denne svenske filmen: Let the Right One In (2008) - IMDb Anonymkode: 10f69...37b Nei det er dessverre ikke den, det er mere en kjærlighetsfilm. Husker veldig godt en scene fra filmen der jenta hadde vært på butikken og mister alle mat varene fordi hun ser faren sin bil eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå