Gå til innhold

Hennes&Mauritz leveringstid, noen erfaringer?

Anonym-bruker

Anbefalte innlegg

Skal på ferie på torsdag neste uke. Har sett et plagg på h&m jeg gjerne skulle hatt med, har ingen butikk i nærheten. Men vil jeg rekke bestille det og få før torsdag? Bor på østlandet. 

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym-bruker skrev (På 15.11.2024 den 19.52):

Skal på ferie på torsdag neste uke. Har sett et plagg på h&m jeg gjerne skulle hatt med, har ingen butikk i nærheten. Men vil jeg rekke bestille det og få før torsdag? Bor på østlandet. 

Noen med erfaringer?

min erfaring med h&m er at de har lang leveringstid, og lengre enn de lover. Regn med minimum en uke, men ofte går det opp mot 10 dager.

Anonymkode: e44d6...bfd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex også har eeeekstreeemt lang leveringstid på nett. Sier at den sendes innen 2-5 virkedager, men etter 10 virkedager måtte jeg kjøre mange mil og hente utedressen jeg trengte til en ferietur… sorry, men i 2024 er det ikke bra nok. 

Anonymkode: 17280...93d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang leveringstid. Jeg bestilte noe 10 dager før jeg trengte plagget, og de brukte 3-4 dager på å pakke varen før de sommer med å sende og så tok posten tid. Ca 14 dager. 

Anonymkode: 97d13...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er lynkjappe her. Har bestilt en del derfra i høst, og jeg kan hente pakken i box mellom 2-5 dager etter bestilling. Får mail om at bestilling er på vei kun få timer etter bestilling.

Cubus er enda kjappere. Har handlet endel merinoull der i høst, pakke på døra 1-3 dager etter bestilling

Anonymkode: ec2bb...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplever litt begge deler med h&m. Noen ganger er de raske, andre ganger kan det ta lang tid før de i hele tatt sender pakken

Anonymkode: ac4f5...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M er raske her. Bor i Stavanger. Bestiller jeg på en mandag, får jeg varen før uken er over. 

Anonymkode: ade4e...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de har blitt raskere nå i høst, alt jeg har bestilt har kommet innen 5 dager, og jeg bor i nord

Anonymkode: 5cbe6...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...