Gå til innhold

Overvåking av bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mor som jeg selvfølgelig besøker jevnlig bor på et sted hvor biler gjerne kan bli utsatt for innbrudd, hærverk osv. Og nå som jeg har kjøpt meg ny bil føler jeg jo at den nærmest skriker etter å bli utsatt for noe. Kjenner jeg har litt lyst til å overvåke bilen. Er det noen som har noe sånt til sin bil? Hva synes dere om det? Eller er det ikke noe poeng? 

Anonymkode: 1fa27...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er liten vits i overvåkning siden disse kjeltringene bryter seg inn i bilen eller gjør hærverk uansett, politiet gjør heller ingen ting og slike saker blir ofte henlagt selv om det finnes bilder og film av gjerningspersonen.

Anonymkode: d884a...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er liten vits i overvåkning siden disse kjeltringene bryter seg inn i bilen eller gjør hærverk uansett, politiet gjør heller ingen ting og slike saker blir ofte henlagt selv om det finnes bilder og film av gjerningspersonen.

Anonymkode: d884a...c0a

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min mor som jeg selvfølgelig besøker jevnlig bor på et sted hvor biler gjerne kan bli utsatt for innbrudd, hærverk osv. Og nå som jeg har kjøpt meg ny bil føler jeg jo at den nærmest skriker etter å bli utsatt for noe. Kjenner jeg har litt lyst til å overvåke bilen. Er det noen som har noe sånt til sin bil? Hva synes dere om det? Eller er det ikke noe poeng? 

Anonymkode: 1fa27...2b8

Får ikke gjort noe. Politiet har ikke nokk kapasitet, så ofte sånne henvendelser blir henlagt. Avisa er en fin media presse  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesla filmer alt så fort noen er i nærheten av bilen, gjør ikke andre biler det samme?

Anonymkode: 3ac37...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...