AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Del Skrevet 15. november 2024 Dere som har fått startlån gjennom husbanken, synes dere det er flaut å fortelle det til andre eller er det helt greit? Jeg har selv startlån og kjenner at jeg synes det er litt flaut at jeg ikke fikk lån i vanlig bank, så er bare mine nærmeste som vet det. Anonymkode: da7a2...b26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 15. november 2024 #2 Del Skrevet 15. november 2024 Hvorfor skal man fortelle andre om det? Jeg går ikke rundt å snakker om hvor boliglånet mitt er ei heller har noen noengang spurt, det er jo ganske privat. Med det sagt så ser jeg ikke hvorfor det skal være flaut, det er jo ikke sånn at alle får lån der heller, hvis det er det du tenker på og synes er flaut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 15. november 2024 #3 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg har ikke startlån men hvorfor må du fortelle hva slags type lån du har? Jeg sier jo ikke at jeg har "vanlig boliglån" f.eks Nå det er sagt så skjønner jeg ikke hva som er flaut med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #4 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg har startlån og synes ikke det er flaut. Jublet HØYT på jobb da jeg fikk innvilget lånet og er åpen om hvor jeg har lån, hvor mye jeg har osv. Jeg har veldig få hemmeligheter og jeg blir sjelden flau Anonymkode: 7acd5...1b2 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #5 Del Skrevet 15. november 2024 Ikke noe å være flau av:-) Men du trenger jo ikke fortelle noen at du har det. Anonymkode: 3328e...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #6 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dere som har fått startlån gjennom husbanken, synes dere det er flaut å fortelle det til andre eller er det helt greit? Jeg har selv startlån og kjenner at jeg synes det er litt flaut at jeg ikke fikk lån i vanlig bank, så er bare mine nærmeste som vet det. Anonymkode: da7a2...b26 Går du rundt til hele verden og forteller hvor du har boliglånet ditt? Eller tror du folk kan lese det i panna på deg når dere møtes? Anonymkode: 6285c...485 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #7 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg synes ikke det er flaut. Alle som kjenner meg vet jo at jeg er enslig med lav inntekt, og skjønner at lån i vanlig bank ikke er en mulighet. Anonymkode: 809d5...963 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #8 Del Skrevet 15. november 2024 Det er din egen skam el lign du kjenner på. Ingen andre har ork til å tenke på sånt. Og hvis de gjør det er de eksepsjonelt smålige. Anonymkode: bcdba...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #9 Del Skrevet 15. november 2024 Ja. Anonymkode: 850cf...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #10 Del Skrevet 15. november 2024 Skjønner at folk flest har nok med seg og sitt, og det er ikke et tema som kommer opp ofte, men innimellom har f. eks kollegaer snakket om hvor mye renter de har på boliglånet osv, hvor det ville blitt tydelig at jeg har annen type lån om jeg sier hva jeg har. Men er nok først og fremst mine egne tanker om meg selv dette handler om. Ts Anonymkode: da7a2...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #11 Del Skrevet 15. november 2024 Om det er flaut å ha klart å skaffe seg ett veldig bra lån? Nei, det skal du da bare være glad for. Anonymkode: 50b28...a1f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #12 Del Skrevet 15. november 2024 Synes ikke det er flaut, men kan ikke komme på noen situasjon der det har kommet opp annet enn i samtale med megler. Anonymkode: 82596...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 15. november 2024 #13 Del Skrevet 15. november 2024 Lån e lån uansett om det er husbanken eller DnB. Forstår ikke hvorfor man skulle bli flau over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #14 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg har aldri snakket med noen om hvordan boligen er finansiert. Og har aldri opplevd diskusjoner rundt hva man betaler i renter, spesiell omgangskrets. Om diskusjoner rundt rentenivået generelt kommer opp så klarer jeg å jatte med. (er gjeldsfri). Anonymkode: ddf8b...c1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #15 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja. Anonymkode: 850cf...bed Tufs Anonymkode: bcdba...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #16 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tufs Anonymkode: bcdba...776 Hvorfor føler du for å kommente det? Anonymkode: 850cf...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #17 Del Skrevet 15. november 2024 Lille39 skrev (53 minutter siden): Lån e lån uansett om det er husbanken eller DnB. Forstår ikke hvorfor man skulle bli flau over det. Det er jo et subsidiert lån for folk som ikke klarer å ta vare på seg selv. Anonymkode: 69d8d...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #18 Del Skrevet 15. november 2024 Trodde det var flaut å ha lån i de bankene med høyest rente, nå er visst det status, tidene har forandret seg skjønner jeg Anonymkode: 72abc...47e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #19 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Trodde det var flaut å ha lån i de bankene med høyest rente, nå er visst det status, tidene har forandret seg skjønner jeg Anonymkode: 72abc...47e Du trodde det var flaut å greie og ta vare på set selv på markedsbetingelser, og ikke å måtte leve på veldedighet fra andre for å greie seg? Anonymkode: 69d8d...481 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #20 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du trodde det var flaut å greie og ta vare på set selv på markedsbetingelser, og ikke å måtte leve på veldedighet fra andre for å greie seg? Anonymkode: 69d8d...481 På hvilken måte er det veldedighet? Renta er ikke noe lavere enn på «vanlige» boliglån. Anonymkode: 809d5...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå