Gå til innhold

for raskt ned i vekt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei. for 6 uker siden tok jeg tak i kostholdet mitt og trener 4 x i uken. passer på å spise mye proteiner samtidig som jeg trener styrke. ligger på 1600 kalorier dagen.

jeg har gått ned nesten 7 kg på 6 uker og føler at jeg går alt for fort ned i vekt. føler med veldig bra, ser markant endring i meg selv og føler ikke at jeg mistet muskelmasse. snarere tvert i mot. kan nevne at jeg trente masse styrke før så litt muscle memory er der.

har dere noen råd til om jeg bør øke matinntaket eller om dere syns vekten går for fort ned. målet er å gå ned 15 kg, men innen sommeren 2025. 

Anonymkode: cda5a...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Én kilo i uka er jo bra, og i grunnen ikke noe som i seg selv er alarmerende. Men det kommer jo litt an på hva utgangspunktet ditt er. Stor forskjell om du veier 118, 88 eller 58 kg. Og selvfølgelig høyde.

Men om du selv synes det går for fort så er det jo bare å spise mer. Jeg tipper det vil gå saktere etterhvert, men om du ellers føler deg fin så hadde jeg fortsatt slik du gjør frem til du når målet ditt. Det er jo ikke krise om du når det i januar i stedet for til sommeren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ofte raskt i starten, så litt saktere underveis. Null stress dette, er ikke for fort. 1600 er ikke for lite. Du har energi til å trene osv, så virkelig nul stress, bare flott😊

Anonymkode: 16371...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...