AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg har fått lov til å finne meg ei på si for å få utløp for voldsom sexlyst. Greit nok og artig nok. Men er ikke så hypp på å ligge rundt. Har prøvd litt div og nå funnet ei som jeg syns det funker bra med. Jeg har ikke tenkt å ligge med andre og har brukt kondom når jeg har pult noen for å prøve å finne en god match. Så da er saken, jeg kommer til å holde meg til kona og denne elskerinna. Elskerinna har nylig testet seg, men kommer nok ikke til å holde seg til bare meg. Så da er dilemmaet ... ta sjansen på å droppe kondom med elskerinna eller ikke? Vi er begge godt voksne rundt 50.... Anonymkode: 7524f...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 15. november 2024 #2 Del Skrevet 15. november 2024 Med mindre elskerinna vil legge fram en test hver gang dere møtes så må du bruke kondom, eller eventuelt slutte helt å ha sex med hun du bor sammen med. Da går det i så fall bare ut over deg selv om du blir smittet av noe. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #3 Del Skrevet 15. november 2024 Erfarenmann skrev (8 minutter siden): Med mindre elskerinna vil legge fram en test hver gang dere møtes så må du bruke kondom, eller eventuelt slutte helt å ha sex med hun du bor sammen med. Da går det i så fall bare ut over deg selv om du blir smittet av noe. Ja det er vel egentlig det jeg har tenkt også... og har ikke knullet henne uten til nå, bare så det er klart. Jeg skjønner jo at med 2 faste partnere så er sjansen for at jeg blir smittet relativt lav. Men den er jo likevel tilstede.... Anonymkode: 7524f...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #4 Del Skrevet 15. november 2024 Skjønner ikke hvorfor det er et dilemma. Selvsagt med kondom når elskerinnen fort kan bli smittet av andre. Anonymkode: 18b69...372 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. november 2024 #5 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har fått lov til å finne meg ei på si for å få utløp for voldsom sexlyst. Greit nok og artig nok. Men er ikke så hypp på å ligge rundt. Har prøvd litt div og nå funnet ei som jeg syns det funker bra med. Jeg har ikke tenkt å ligge med andre og har brukt kondom når jeg har pult noen for å prøve å finne en god match. Så da er saken, jeg kommer til å holde meg til kona og denne elskerinna. Elskerinna har nylig testet seg, men kommer nok ikke til å holde seg til bare meg. Så da er dilemmaet ... ta sjansen på å droppe kondom med elskerinna eller ikke? Vi er begge godt voksne rundt 50.... Anonymkode: 7524f...c64 Ikke noe dilemma. Du dropper selvsagt ikke kondom 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. november 2024 #6 Del Skrevet 15. november 2024 Dette er vel noe du bør snakke med partnerene dine om, ikke fremmede på nett? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #7 Del Skrevet 15. november 2024 Som du selv skriver, elskerinna har flere enn deg. Ergo kan hun smitte deg, og da smitter du også kona. Og da blir du busta… Anonymkode: e4688...44e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #8 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg som kone har kommet til å sagt bruk kondom. Hadde du smitta meg med noe så hadde det blitt helvete Anonymkode: db1e0...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #9 Del Skrevet 15. november 2024 Bruk kondom. Anonymkode: 02dd6...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 15. november 2024 #10 Del Skrevet 15. november 2024 Ikke for å være en festbrems her, men kondom beskytter kun om man utelukkende holder seg til strengt PIV. Og det er vel ganske så uvanlig å ikke bruke munn/tunge både her og der....... Blir en stusselig forestilling ellers i mitt hode. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #11 Del Skrevet 15. november 2024 Kondom med elskerinna og/eller med kona. Men husk at kondom gir ikke 100% beskyttelse. Anonymkode: a3de9...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #12 Del Skrevet 15. november 2024 Du bruker selvsagt kondom. Ikke noe å lure litt på en gang! Anonymkode: a3c38...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #13 Del Skrevet 15. november 2024 Puler ikke uten kondom. Anonymkode: d6697...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #14 Del Skrevet 15. november 2024 Cor Cubiculum skrev (15 minutter siden): Ikke for å være en festbrems her, men kondom beskytter kun om man utelukkende holder seg til strengt PIV. Og det er vel ganske så uvanlig å ikke bruke munn/tunge både her og der....... Blir en stusselig forestilling ellers i mitt hode. Så du mener at om man ikke strengt holder seg til det så er kondom overflødig? Eller hva vil du frem til? Ellers så gjelder vel det du sier også for folk som har tilfeldig sex uavhengig av om de er i forhold eller ikke... og da er det jo relativt uvanlig å bruke kondom ved oralsex... og jeg tror en relativ lav andel av smitte blant folk på 50 med fast elskerinne skjer ved oralsex... så akkurat den risikoen føler jeg er lav nok.. Anonymkode: 7524f...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. november 2024 #15 Del Skrevet 15. november 2024 Syns du skal bruke kondom jeg. Tenk på kona di. Du har et ansvar for å ikke smitte henne. Det er det minste du kan gjøre når ho er såpass raus som ho er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #16 Del Skrevet 15. november 2024 Kan ikke du gro baller nok til å skille deg, så kona di slipper en utro drittsekk? Anonymkode: 82422...7d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #17 Del Skrevet 15. november 2024 Blir moro med herpes og baby til jul 👍🏼 Anonymkode: 506bb...c90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #18 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått lov til å finne meg ei på si for å få utløp for voldsom sexlyst. Greit nok og artig nok. Men er ikke så hypp på å ligge rundt. Har prøvd litt div og nå funnet ei som jeg syns det funker bra med. Jeg har ikke tenkt å ligge med andre og har brukt kondom når jeg har pult noen for å prøve å finne en god match. Så da er saken, jeg kommer til å holde meg til kona og denne elskerinna. Elskerinna har nylig testet seg, men kommer nok ikke til å holde seg til bare meg. Så da er dilemmaet ... ta sjansen på å droppe kondom med elskerinna eller ikke? Vi er begge godt voksne rundt 50.... Anonymkode: 7524f...c64 Skjønner ikke at 50 åringer holder på sånn... stakkars kona di. Anonymkode: a8681...4c7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #19 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan ikke du gro baller nok til å skille deg, så kona di slipper en utro drittsekk? Anonymkode: 82422...7d0 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjønner ikke at 50 åringer holder på sånn... stakkars kona di. Anonymkode: a8681...4c7 Har dere ikke lest HI? "Jeg har fått lov til å finne meg ei på si for å få utløp for voldsom sexlyst." Hvis hun mener dette på alvor så er det ikke synd i henne. Noen forhold kan fungere slik selv om ikke jeg hadde godtatt dette. Men til spørsmålet så er mitt svar: Bruk kondom, spesielt når elskerinna puler rundt. Da er sjansen for sykdommer og graviditet redusert til et minimum. Anonymkode: b0c86...bd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #20 Del Skrevet 15. november 2024 Mye bedre uten kondom. Skjønner ikke dere som skal bruke dong.... Steriliser deg hvis du er så redd Anonymkode: ef1cc...431 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå