Gå til innhold

Eksamen i NATVIT1/NATVIT1F, mikrobiologi på sykepleie 1. år i dag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere som har tatt eksamen i NATVIT1/NATVIT1F, mikrobiologi i dag. Når finner vi fasit? Må denne eksamen være bestått før vi tar eksamen i anatomi? Hvor mange riktige svar trenger vi for å bestå mikrobiologien? Får man ta anatomien i desember om mikrobiologien går skeis?

Anonymkode: fa999...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme, har prøvd å finne det ut men finnes lite svar. Vi får karakter innen neste uke er over. og ja man må bestå den og neste for å bestå i hele natvit 1 faget, men sånn jeg har forstått det så må du ikke bestå mikrobiologi FØR du tar anatomi eksamen, men at det vil bli mulighet til å ta det igjen etterpå. 

jeg har regnet ut i fra gamle eksamener at vi trenger ca 20 poeng for å bestå, husker ikke hva makspoeng var, kanskje ca 40. Tror det blir nye sjanser for både mikrobiologi og anatomi i januar kanskje, hørte noe om det men er ikke sikker. 

Jeg er spent på fasiten for noen spørsmål der var veldig vanskelig å forstå...

Anonymkode: 8ebc7...31f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på det samme, har prøvd å finne det ut men finnes lite svar. Vi får karakter innen neste uke er over. og ja man må bestå den og neste for å bestå i hele natvit 1 faget, men sånn jeg har forstått det så må du ikke bestå mikrobiologi FØR du tar anatomi eksamen, men at det vil bli mulighet til å ta det igjen etterpå. 

jeg har regnet ut i fra gamle eksamener at vi trenger ca 20 poeng for å bestå, husker ikke hva makspoeng var, kanskje ca 40. Tror det blir nye sjanser for både mikrobiologi og anatomi i januar kanskje, hørte noe om det men er ikke sikker. 

Jeg er spent på fasiten for noen spørsmål der var veldig vanskelig å forstå...

Ny sjanse blir i april, men har hørt man uansett kan starte i praksis etter nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står sensur kommer 6.12 nå. 

Hvor står det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det?

Dersom du går inn på studentweb og trykker på resultater kommer det nå opp når vi kan vente sensur. Kom i dag tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...