AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Del Skrevet 15. november 2024 Hei dere som har tatt eksamen i NATVIT1/NATVIT1F, mikrobiologi i dag. Når finner vi fasit? Må denne eksamen være bestått før vi tar eksamen i anatomi? Hvor mange riktige svar trenger vi for å bestå mikrobiologien? Får man ta anatomien i desember om mikrobiologien går skeis? Anonymkode: fa999...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg lurer på det samme, har prøvd å finne det ut men finnes lite svar. Vi får karakter innen neste uke er over. og ja man må bestå den og neste for å bestå i hele natvit 1 faget, men sånn jeg har forstått det så må du ikke bestå mikrobiologi FØR du tar anatomi eksamen, men at det vil bli mulighet til å ta det igjen etterpå. jeg har regnet ut i fra gamle eksamener at vi trenger ca 20 poeng for å bestå, husker ikke hva makspoeng var, kanskje ca 40. Tror det blir nye sjanser for både mikrobiologi og anatomi i januar kanskje, hørte noe om det men er ikke sikker. Jeg er spent på fasiten for noen spørsmål der var veldig vanskelig å forstå... Anonymkode: 8ebc7...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på det samme, har prøvd å finne det ut men finnes lite svar. Vi får karakter innen neste uke er over. og ja man må bestå den og neste for å bestå i hele natvit 1 faget, men sånn jeg har forstått det så må du ikke bestå mikrobiologi FØR du tar anatomi eksamen, men at det vil bli mulighet til å ta det igjen etterpå. jeg har regnet ut i fra gamle eksamener at vi trenger ca 20 poeng for å bestå, husker ikke hva makspoeng var, kanskje ca 40. Tror det blir nye sjanser for både mikrobiologi og anatomi i januar kanskje, hørte noe om det men er ikke sikker. Jeg er spent på fasiten for noen spørsmål der var veldig vanskelig å forstå... Anonymkode: 8ebc7...31f Ny sjanse blir i april, men har hørt man uansett kan starte i praksis etter nyttår Anonymkode: fa999...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #4 Del Skrevet 4. desember 2024 Står sensur kommer 6.12 nå. Anonymkode: fa999...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #5 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Står sensur kommer 6.12 nå. Anonymkode: fa999...175 Hvor står det? Anonymkode: 8ebc7...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #6 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor står det? Anonymkode: 8ebc7...31f Dersom du går inn på studentweb og trykker på resultater kommer det nå opp når vi kan vente sensur. Kom i dag tror jeg. Anonymkode: fa999...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå