AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Skrevet 15. november 2024 Var på intervju tirsdag, fikk beskjed om de skulle ha ting klart allerede torsdag (i går). Jeg hadde så god magefølelse og følte det gikk veldig bra. Var 99% sikker på at jeg kom til å få en telefon i går. Men de har jo ikke ringt eller send mail. Og nå nærmere denne arbeidsdagen seg også slutt, så antar de ikke ringer. Når tenker dere det er innafor å sende mail? Eller bør jeg innse at jobben ikke ble min? Anonymkode: 8add2...550
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #2 Skrevet 15. november 2024 Ha litt is i magen og vent i det minste til over helgen. Ting kan skje.. noen kan ha blitt syke etc. Anonymkode: b7e01...1f2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #3 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ha litt is i magen og vent i det minste til over helgen. Ting kan skje.. noen kan ha blitt syke etc. Anonymkode: b7e01...1f2 Ja, tenker vente over helgen. Men greit å sende en kort mail da? Anonymkode: 8add2...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå