AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Del Skrevet 15. november 2024 Noen som har vært borti det? Ser for meg en løsning der feks stuene er vegg i vegg, og vi kan lage en fin døråpning med skyvedører imot hverandre. Eller åpning i gangen eller kjøkkenet. Min første tanke er at det er en ideell løsning der man i utgangspunktet har hver sin husholdning, men likevel kan være temmelig nære i hverdagen. Anonymkode: 92745...fba 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #2 Del Skrevet 15. november 2024 Høres flott ut det… helt seriøst? Jeg ville aldri i livet blitt sammen med en som levde slik! Hadde aldri i livet villet levd slik jeg heller. Anonymkode: a9630...6f5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #3 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg liker det jeg! Anonymkode: 37ced...6cc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 15. november 2024 #4 Del Skrevet 15. november 2024 Det låter väldigt bra. En av min sons vänner (de är 20 år idag), har sin mamma och syskon boende på våning 3 i ett hus. Mammans parter med barn har flyttat in på våning 4 (eller var det 5) i samma hus. De är särbos men har nära till varandra och bor ofta med varandra. Barnen har sin trygghet i sitt hem men ändå nära till den andra familjen. Det hade varit näst intill omöjligt att hitta en tillräckligt stor lägenhet för att få plats med bägge familjerna mitt i Stockholm. De har också kunnat separara ekonomin med tanke på bostad, arv, investering och lån med mera. För er skull skulle jag nog installera en solid dörr mellan husdelarna snarare än en skyvedörr eller öppning. Något som gör det enkelt att gå emellan utan att gå ut, men som inte helt slår ihop husdelarna. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #5 Del Skrevet 15. november 2024 Da hadde jeg fått totalt klaustrofobi 😅 Ikke bare å dra med seg besøk hjem når man er overvåket av exen 24/7. Og ikke har jeg behov for å vite hva han holder på med døgnet rundt heller. Da kan dere jo like godt fortsette samlivet? Anonymkode: 5d19a...ff5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #6 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da hadde jeg fått totalt klaustrofobi 😅 Ikke bare å dra med seg besøk hjem når man er overvåket av exen 24/7. Og ikke har jeg behov for å vite hva han holder på med døgnet rundt heller. Da kan dere jo like godt fortsette samlivet? Anonymkode: 5d19a...ff5 Jeg trodde ts mente med ny kjæreste, hvor begge hadde barn fra før... Hvis det er med ex så er det ikke så hyggelig nei... Anonymkode: 37ced...6cc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #7 Del Skrevet 15. november 2024 Sikkert en god ide dersom ingen av partene skal date eller få nye partnere. Anonymkode: 869e4...a36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snedig Skrevet 15. november 2024 #8 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg leser det også som at det er ny kjæresten. Synes det høres helt ypperlig ut, istedenfor å flytte sammen familiene, som kan bli veldig intenst for barna med ny stefar/stemor og stesøsken. Trenger ikke ha en sånn dør i stuen heller, to separate hjem hvor man lett kan besøke hverandre gjennom ytterdøren må jo være nærmt nok. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #9 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg tolker det også som at du skal bo i den ene halvdelen og den nye kjæresten din skal bo i den andre halvdelen. Det høres jo bra ut😊 Anonymkode: 85fa4...d26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #10 Del Skrevet 15. november 2024 Det hadde ikke passet for meg å "leke samboere". Men sikkert flott for andre. Anonymkode: 94cd3...609 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laviniabcn79 Skrevet 15. november 2024 #11 Del Skrevet 15. november 2024 hadde vært perfekt! skulle gjerne gjort det med venner og jeg. ha et slags felles community. Stort felles kjøkken/allrom, med separate leiligheter. Min drømmesituasjon! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #12 Del Skrevet 15. november 2024 laviniabcn79 skrev (5 minutter siden): hadde vært perfekt! skulle gjerne gjort det med venner og jeg. ha et slags felles community. Stort felles kjøkken/allrom, med separate leiligheter. Min drømmesituasjon! Dette hadde vært kult! Kunne godt tenkt meg å bo sånn selv. Jeg måtte ta med barna på krisesenter for noen år siden. Dette forslaget minnet litt om hvordan det var der. Alle hadde sine egne rom og bad, men det var store fellesarealer der man kunne være sammen og lage mat sammen. Fin opplevelse for barna også. Savner de koselige stundene sent på kvelden der vi vokse satt å drakk kakao som nattevakta laget til oss. Anonymkode: 1ecac...779 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 15. november 2024 #13 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres flott ut det… helt seriøst? Jeg ville aldri i livet blitt sammen med en som levde slik! Hadde aldri i livet villet levd slik jeg heller. Anonymkode: a9630...6f5 Og jeg ville ikke blitt sammen med noen som allerede har en kjæreste, det ville være veldig rart. Lær deg å lese. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #14 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg hadde ikke valgt det, rett og slett fordi det kan bli slutt og da lever man vel tett på eksen i en slik bosituasjon. Anonymkode: 9e4fc...60b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #15 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres flott ut det… helt seriøst? Jeg ville aldri i livet blitt sammen med en som levde slik! Hadde aldri i livet villet levd slik jeg heller. Anonymkode: a9630...6f5 Man kan jo ikke bli sammen med noen som bor slik? Du skulle jo selv bodd sammen med din kjæreste, ikke med eksen😳 Anonymkode: 92745...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #16 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da hadde jeg fått totalt klaustrofobi 😅 Ikke bare å dra med seg besøk hjem når man er overvåket av exen 24/7. Og ikke har jeg behov for å vite hva han holder på med døgnet rundt heller. Da kan dere jo like godt fortsette samlivet? Anonymkode: 5d19a...ff5 Det er ikke snakk om å bo nær eksen men med ny partner der vi begge har egne barn… ts Anonymkode: 92745...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #17 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikkert en god ide dersom ingen av partene skal date eller få nye partnere. Anonymkode: 869e4...a36 Det er ikke snakk om eks, jeg har tydeligvis ikke presisert det i hi… Det er snakk om ny partner der vi isteden for å flytte sammen heller flytter inn i hver vår del av en tomannsbolig. ts Anonymkode: 92745...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #18 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke snakk om å bo nær eksen men med ny partner der vi begge har egne barn… ts Anonymkode: 92745...fba Hvis dere ikke vil bo i samme bolig ville jeg heller vært særboere slik dere bor nå. Anonymkode: 9e4fc...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #19 Del Skrevet 15. november 2024 https://www.aftenposten.no/bolig/i/1no1OW/lager-egne-skilsmisseleiligheter-i-ny-boligblokk-vil-gjoere-hverdagen-enklere-for-barn-med-skilte-foreldre Anonymkode: b1751...b49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #20 Del Skrevet 15. november 2024 Høres nydelig ut. Kunna gjort det med mannen min😂😂 og vi har bare barn som har flytta ut. Anonymkode: 5d728...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå