Gå til innhold

Boksekampen mellom Tyson og Jake Paul i natt

missLynch

Anbefalte innlegg

Forstår det slik at den skal strømmes på Netflix. Vil den da dukke opp på forsiden, evt. under «sport»? Spør for en venn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legenden Tyson hadde det de to første rundene, men etterhvert så begynte det å glippe. Var det kanskje med vilje? Ser mange tror at dette var avtalt, hadde ikke vært overrasket for å være ærlig.

Jeg synes at denne fighten ikke var så fair og greit likevel. Mike sluttet som bokser. Han fikk forespørsel om å bli med og takket ja til det, selv om det var lenge siden han sluttet med yrket sitt. Mannen er 57 år gammel og har helseproblemer fra før av. Ikke minst at kneet hans var dårlig. Jake prøvde basically å vinne en boxematch mot en 57 år gammel pensjonert mann.

Mike bet hansken hans så ufattelig mye gjennom alt, som om han prøvde å holde en tanke eller holde igjen sinnet sitt. Tror nesten at dette var avtalt for å promotere Netflix eller noe.

Unge Tyson ville garantert vunnet, han var jo den personen mange fryktet den tiden. Synes ikke at Jake fortjener all æren, selv om det er sjukt å si at man har vunnet mot en av verdens beste boxere. Men Jake får likevel min respekt for å hedre og ikke trash talke Tyson selv om det var motstanderen hans. Han får også respekten min for å ha vunnet. Det er stort, men om dette var avtalt på forhånd stusser jeg litt på.

Hva tenker dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tanker er at kampen var reell, men at Jake "sparte" Tyson for "en del juling". Uansett en bra prestasjon av Tyson som nærmere seg de seksti.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 4545 skrev (4 minutter siden):

Mine tanker er at kampen var reell, men at Jake "sparte" Tyson for "en del juling". Uansett en bra prestasjon av Tyson som nærmere seg de seksti.

Du bommer nok ikke mye..og helt enig i at Jake holdt igjen fra runde 4 og ut.

I utgangspunktet liker jeg ikke sånne kamper der utfallet egentlig er gitt på forhånd og den ene kan bli skadet.. men synes det ble en ganske underholdende kamp ut av det tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig i at Jake Paul holdt igjen. Han prøver jo å bygge rennommé som en knockout'er, og da er det lite hensiktsmessig å ikke ta ut den tidligere ustoppelige Tyson. Synes han virket redd for Tyson's slag, noe jeg foråvidt også ville vært. Tyson fikk inn en del hooks med mye kraft bak seg, og man trenger bare ett godt treff på haka for det er over. Paul virket til å bruke reachen til å danse rundt og det var ikke fryktelig mye kraft bak kombinasjonene som faktisk traff Tyson.

Uansett var dette en sakte tragedie. Ustø Tyson som virket forvirret og redd når han ble truffet (se hvordan øynene mister fokus på replay, og hvordan han ikke reagerer med slips som tidligere), og man kunne ikke se en tøddel av det legendariske forsvaret hans. Noe som ikke er rart: Han er 58 år gammel. Han har vært en legende og har fortjent å hvile på laurbærene sine, men skjønner jo at pengene fristet.

Synes heller ikke man kan skryte av å vinne over en 58 år gammel mann på poeng.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommerslør
anonym 4545 skrev (3 timer siden):

Helt enig med deg. All ære til Tyson å prøve seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...