Gå til innhold

Boksekampen mellom Tyson og Jake Paul i natt

missLynch

Anbefalte innlegg

Forstår det slik at den skal strømmes på Netflix. Vil den da dukke opp på forsiden, evt. under «sport»? Spør for en venn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legenden Tyson hadde det de to første rundene, men etterhvert så begynte det å glippe. Var det kanskje med vilje? Ser mange tror at dette var avtalt, hadde ikke vært overrasket for å være ærlig.

Jeg synes at denne fighten ikke var så fair og greit likevel. Mike sluttet som bokser. Han fikk forespørsel om å bli med og takket ja til det, selv om det var lenge siden han sluttet med yrket sitt. Mannen er 57 år gammel og har helseproblemer fra før av. Ikke minst at kneet hans var dårlig. Jake prøvde basically å vinne en boxematch mot en 57 år gammel pensjonert mann.

Mike bet hansken hans så ufattelig mye gjennom alt, som om han prøvde å holde en tanke eller holde igjen sinnet sitt. Tror nesten at dette var avtalt for å promotere Netflix eller noe.

Unge Tyson ville garantert vunnet, han var jo den personen mange fryktet den tiden. Synes ikke at Jake fortjener all æren, selv om det er sjukt å si at man har vunnet mot en av verdens beste boxere. Men Jake får likevel min respekt for å hedre og ikke trash talke Tyson selv om det var motstanderen hans. Han får også respekten min for å ha vunnet. Det er stort, men om dette var avtalt på forhånd stusser jeg litt på.

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...