Proaktiv Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg oppdaget i dag (etter flere år med samme oppvaskmaskin) at oppvaskmaskinen har en beholder inne under kurvene som det står "salt" på. Hva er dette til og hvor kjøper jeg slik "Salt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Proaktiv skrev (3 minutter siden): Jeg oppdaget i dag (etter flere år med samme oppvaskmaskin) at oppvaskmaskinen har en beholder inne under kurvene som det står "salt" på. Hva er dette til og hvor kjøper jeg slik "Salt" 1. Les bruksanvisningen til maskinen din. 2. Får kjøpt det på Power, Elkjøp osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Proaktiv skrev (39 minutter siden): Jeg oppdaget i dag (etter flere år med samme oppvaskmaskin) at oppvaskmaskinen har en beholder inne under kurvene som det står "salt" på. Hva er dette til og hvor kjøper jeg slik "Salt" Kommer an på hva du bruker av middel til vask. Bruker du tabletter trenger du ikke tenke på det. Anonymkode: 70562...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Hvis du ikke har kalk i vannet, går det bra. Jeg har kalk i mitt drikkevann, derfor kjøper jeg salt til oppvaskmaskin der oppvaskmaskiner selges. Hos meg lyser det en lampe på panelet når maskinen trenger påfyll av salt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #5 Del Skrevet 45 minutter siden https://www.rusta.com/nb-no/hjem-og-innredning/rengjoring/ovrig-rengjoring/oppvaskmaskinsalt-refin-900-g Anonymkode: 8e1b2...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 39 minutter siden #6 Del Skrevet 39 minutter siden (endret) Salt er for å motarbeide "hardt vann", de aller fleste plasser trenger ikke salt i oppvaskmaskinen sin. https://www.ngu.no/geologiske-ressurser/hardt-vann Endret 39 minutter siden av NakenPanda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå