AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Del Skrevet 15. november 2024 Hvilken hvitvin passer i saus til lasagne? Har en oppskrift hvor det står 75 ml hvitvin. Anonymkode: 79276...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet 15. november 2024 #2 Del Skrevet 15. november 2024 en vin som ikke er for søt, det er syren en smaksmessig er interessert i, en tørr ganske nøytral vin gjør seg, den kompletterer sødmen i tomatene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #3 Del Skrevet 15. november 2024 En rimelig en går fint når det gjelder vin i matlaging. I andre land har de cooking-wine (savner det i Norge). Men syntes det var merkelig med hvitvin her. Bruker normalt rødvin i raguen. Og ingenting i sausen. Anonymkode: c0bff...b0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet 15. november 2024 #4 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En rimelig en går fint når det gjelder vin i matlaging. I andre land har de cooking-wine (savner det i Norge). Men syntes det var merkelig med hvitvin her. Bruker normalt rødvin i raguen. Og ingenting i sausen. Anonymkode: c0bff...b0c det hender jeg bruker hvitvin i Béchamelsausen, eller litt rødvin i raguen, begge deler funker greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #5 Del Skrevet 15. november 2024 Handerrefyren skrev (Akkurat nå): det hender jeg bruker hvitvin i Béchamelsausen, eller litt rødvin i raguen, begge deler funker greit. Jeg er vant med rødvin i ragu. Men aldri hvitvin i bechamel. Det må jo i så tilfelle være ikke-tomatbaserte varianter, typ hvit-lasagne, hvit-pasta. Anonymkode: c0bff...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 15. november 2024 #6 Del Skrevet 15. november 2024 Handerrefyren skrev (4 minutter siden): det hender jeg bruker hvitvin i Béchamelsausen, Aldri hørt om. Jeg har dog alltid rødvin i raguen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #7 Del Skrevet 15. november 2024 Ja, det er rødvin jeg også har brukt. Men denne oppskriften fra Pastagranny foreslår hvitvin i ragu-delen. Jeg har dobbeltsjekka at jeg leste rett Anonymkode: 79276...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå