Gå til innhold

Sex to dager før positiv EL-test. Gode odds?

prompelompe

Anbefalte innlegg

Hei!

Sex tirsdag kveld. Positiv EL-test torsdag morgen. EL-slim tirsdag/onsdag. Kramper onsdag/torsdag. Temper dessverre ikke.

Ville dere vært håpefulle på at det kan klaffe? Skal jeg tenke at det er stor sjangs mtp livsstil? Har dere lignende erfaringer selv? #gressenkeliv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten med eggløsning riktig og sperm treffer er det bare 25 prosent sjanse å bø gravid. Dfer skal klaffe 100 prosent på alt. Og selv med sex rundt eggløsning er det aldri noe garanti at egget tar imot sperm 

Oh så kommer det an på om han har nok og dyktige sperm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (Akkurat nå):

Dessuten med eggløsning riktig og sperm treffer er det bare 25 prosent sjanse å bø gravid. Dfer skal klaffe 100 prosent på alt. Og selv med sex rundt eggløsning er det aldri noe garanti at egget tar imot sperm 

Oh så kommer det an på om han har nok og dyktige sperm 

Noen menn har supersperm, som meg. Vi har blitt gravide under en mnd etter avsluttet prevensjon fire ganger.

Anonymkode: 3dcba...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen menn har supersperm, som meg. Vi har blitt gravide under en mnd etter avsluttet prevensjon fire ganger.

Anonymkode: 3dcba...dde

Så bra. Men igjen...selv med super sperm betyr ikke at man blir gravid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo litt an på når du faktisk har eggløsning, det er jo 24-48 timer etter positiv EL-test. Det sies jo at sædceller kan leve inntil 5 dager mens de venter på egget, så om du har eggløsning innen søndag (og det har du jo sannsynligvis) kan det jo klaffe :) Men noen garanti har man ikke, og du har jo kanskje ikke verdens beste odds, men det kan klaffe ja! 

Gressenkelivet og prøving er ingen lek 😳 Føler med deg!

Anonymkode: 1b978...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...