AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Skrevet 15. november 2024 Hei, Jeg er i ferd med å bli fullt uføretrygdet, og har litt panikk ift både økonomi, sysselsetting og selvbilde. Jeg skulle gjerne gjort noe på siden, for å spe på inntekten, og for å ha noe å gjøre når jeg er i form til det. Er noen andre uføretrygdet og har tips og erfaring? Mottas med takk:) Anonymkode: ae8ec...626
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #2 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, Jeg er i ferd med å bli fullt uføretrygdet, og har litt panikk ift både økonomi, sysselsetting og selvbilde. Jeg skulle gjerne gjort noe på siden, for å spe på inntekten, og for å ha noe å gjøre når jeg er i form til det. Er noen andre uføretrygdet og har tips og erfaring? Mottas med takk:) Anonymkode: ae8ec...626 Støttekontakt. Er selv ufør og skal selv bli støttekontakt. Det er 4 timer i uka. Og vil tjene mellom 159-180kr timen regner jeg med. Det er manko på støttekontakt. Anonymkode: 58ec4...4e1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #3 Skrevet 15. november 2024 Lei ut et rom på airbnb Frivillig i organisasjoner Leksehjelp Skifte dekk i sesong Budbil for blomsterbutikk i sesong Anonymkode: dff5b...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå