AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Har en 8 år gammel Panasonic TV som alltid har fungert bra, men igår morges begynte den plutselig å slå seg av etter noen sekunder der den fungerte helt normalt. Dette pågikk også etter jeg dro ut strømledningen i et halvt minutt. Senere dro jeg den ut i 2 timer, og da fungerte TVn resten av dagen uten å skru seg av. Idag morges begynte den påan igjen, etter noen minutter der den fungerte. Noen som har peiling på om det kan være noe med spenningen i strømledningen? Anonymkode: 78b61...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Høres ut som om det er noe galt med selve strømforsyningen inne i tvn og ikke kabelen, typisk symptom på dårlige kondensatorer. Det er mulig å kjøpe ny strømforsyning eller å reparere den gamle men om det er verdt det på en så gammel tv er en annen sak. Anonymkode: bcd62...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har en 8 år gammel Panasonic TV som alltid har fungert bra, men igår morges begynte den plutselig å slå seg av etter noen sekunder der den fungerte helt normalt. Dette pågikk også etter jeg dro ut strømledningen i et halvt minutt. Senere dro jeg den ut i 2 timer, og da fungerte TVn resten av dagen uten å skru seg av. Idag morges begynte den påan igjen, etter noen minutter der den fungerte. Noen som har peiling på om det kan være noe med spenningen i strømledningen? Anonymkode: 78b61...24d Kjøp en ny før huset brenner ned. Black month nå. Anonymkode: 17dcc...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ja jeg stikker innom Power idag og spør om å få låne en annen kabel og ser det an til over helgen, så kjøper jeg evt en ny TV på Black week 😉 Anonymkode: 78b61...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg stikker innom Power idag og spør om å få låne en annen kabel og ser det an til over helgen, så kjøper jeg evt en ny TV på Black week 😉 Anonymkode: 78b61...24d Hvis det hadde vært brudd i kabelen så er det to ting som skjer, enten så virker ikke tvn i det hele tatt eller ville dårlig kontakt ført til varmgang i kabelen og det vil du merke ganske raskt med lukt eller røyk. Anonymkode: bcd62...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå