Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på julebord, manne vil jeg skal komme hjem før midnatt. Er han urimelig? Jeg er aldri ute, dette er første gang jeg er ute på noe.

Anonymkode: bc582...db9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg du vet svaret på...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Er du dattera til mannen din? Hvis ikke så bør det gå greit å bli lenger..

Anonymkode: 6e953...e26

• Liker 11
Skrevet

Er han faren din? 
Ja, han er urimelig. Du er voksen og har ikke innetider. 

Anonymkode: 9a693...de0

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva begrunner han det med? 

At han ikke stoler på deg?

Eller at du er helt ødelagt resten av helgen når du får lite søvn, og han må dra hele lasset med familien alene? 

Anonymkode: 4e744...08c

• Liker 3
Skrevet

Han bestemmer ikke over deg, den kampen er verdt å ta. Hans reaksjon viser deg hva du bør gjøre videre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skal på julebord, manne vil jeg skal komme hjem før midnatt. Er han urimelig? Jeg er aldri ute, dette er første gang jeg er ute på noe.

Hva er grunnen til at han ønsker dette?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kos deg på julebord så lenge di vil, nyt det! Tosk av en mann!

Anonymkode: ef592...679

• Liker 1
Skrevet

Siden du spør her vet du svaret innerst inne. Kos deg på julebord til langt på natt🎄💃🎉

Anonymkode: 5f341...8f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så lenge du er over 18 år er det ikke noe problem være på fest til så lemhe du måtte ønske kan du si til din far ,eh mener mann😉

Untak er om dere har mange små barn og du MÅ opp til noe særdeles viktig som dåp, konfirmasjon, avtalt feiring av familie eller at mann og barn er syke med omgangsyke osv. Da bør man komme hjem til midnatt rimelig edru også

Anonymkode: 2fe3f...f03

• Liker 1
Skrevet

Kos deg på julebord, og dra hjem når du føler for det.

Anonymkode: b3f61...26d

• Liker 2
Skrevet

Hva begrunner han det med?

Anonymkode: 9bb6b...466

• Liker 1
Skrevet

Du har all rett til å gjøre akkurat som du vil. Men det er dårlig kommunikasjon.. han har gitt uttrykk for noe du synes er helt ok. Da er det greit å finne ut hva som ligger bak, og ikke minst gjøre det klart hvilke grenser man har

Anonymkode: a7675...049

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har all rett til å gjøre akkurat som du vil. Men det er dårlig kommunikasjon.. han har gitt uttrykk for noe du synes er helt ok. Da er det greit å finne ut hva som ligger bak, og ikke minst gjøre det klart hvilke grenser man har

Mer, «IKKE» ok 🙂

Skrevet

Du kan svare:

jeg vet ikke om jeg kommer hjem før 12. Hvis det er veldig kjekt kan det være jeg blir litt lengre.

• Liker 2
Skrevet

Urimelig? Kanskje. Har du historie med uansvarlig inntak av alkohol, utroskap eller noe annet. Hvis svaret er nei, da er han kanskje urimelig. Som andre har nevnt her tidligere mangler litt mer info til å forstå deres dynamikk. 

Anonymkode: bc574...fd0

Skrevet

Om det er fordi du er avhengig av at han skal komme og hente deg så kan jeg til nød forstå det. Om du kommer deg hjem selv så er han urimelig. Forutsetter at du ikke har gitt han noen grunn til ikke å stole på deg tidligere.

Anonymkode: 88108...207

• Liker 1
Skrevet

Hvor er han fra? 

Anonymkode: 4cba0...9ae

Skrevet

Dette vet du vel strengt tatt svaret på selv, ts?

Du er ute så lenge du vil. Han er sammen med den han vil. Er det viktig for han å ha en hjemmeværende partner som sjelden går ut og forholder seg til hans innetider (😳) så velger han det. 

Vil du ha et liv der du bestemmer selv over innetid og leggetid som voksen kvinne, så må du bli sammen med en mann som aksepterer at du bestemmer slikt selv.

Veldig enkel matte dette her.

Vi drar på julebord hvis vi vil. I år skal min på overnattingsjulebord med kontoret sitt (han har ikke lyst), og det er tre andre firma som har julebord samtidig. Før han møtte meg har julebord brukt å være en anledning han har sex med noen fra de andre firmaene som er der, og har som regel funnet seg ny fuckfriend i denne settingen. Ene gangen ble han kjærester med ei han møtte der og de var sammen i to år, slutt ett år før vi møttes ca.

Jeg skal bare på et forsamlingshus bort i gaten her. Jobber i et kvinnedominert yrke, 67 kvinner påmeldt, 4 menn.

Skal jeg da begynne å bestemme over samboeren min og nekte han julebord? Hadde det vært rimelig?

Masse alkohol, alt er gratis, masse damer som har pyntet seg, er fulle og yr. Han er veldig kjekk, og mannemann som er trent og har skjegg, ser virkelig flott ut i dress. Hotellrom en heistur unna. Spa og jacuzzi tidligere på dag, garantert noe titting og flotte damer der.

Men skal jeg anta at han kommer til å være utro? Han har allverdens anledning til det iallefall. 

Man kan selvfølgelig ikke tenke slik. Han er sammen med meg. Vi må vise hverandre gjensidig tillit og respekt om vi skal ha et godt forhold.

Jeg kommer aldri til å finne ut av det om han tar med seg en annen dame på det hotellrommet. Aldri. Skal vi ha det godt sammen da må jeg stole på han og unne han å ha det gøy. 

Hva er samboeren din redd for om du er ute etter midnatt?

At han må være alene med barna? At du skal ha det gøy uten han? At du blir fryktelig full og gjør noe dumt? Har du en liten flørt gående med en kollega?

Hva handler dette egentlig om?

Anonymkode: 3dca0...46d

Skrevet

Kommer an på hvorfor. Har du tidligere historie med å være utro eller på randen til det så tillitten må bygges opp igjen, så er kanskje ikke dette så dumt forslag fra han (litt sånn møtes på midten). Er han derimot bare kontrollerendd fordi han har en eller annen tanke om at alle blir flyfiller på julebord så hadde jeg sagt at «jeg blir så lenge jeg har det morsomt med mindre du kan komme med årsaken til at du ikke vil at jeg skal være ute lenger». Han er ikke pappaen din. 

Anonymkode: 40dc4...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...