Gå til innhold

Katten min liker linser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett på Ig at katter spiser banan og annen frukt i asiatiske land.

Har testet dette på katten min, men han likte det ikke.

Jeg åpnet en pakke med hermetiske linser en dag, lot fatet med linser stå på kjøkkenbenken og pus hoppet opp og begynte å spise etter at jeg gikk ut av kjøkkenet🙀

Linser er vel ikke skadelig for katter?

Pus begynte å fise etter en stund men det er vel ikke så rart da.

Anonymkode: 15d7e...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katter er kjøttetere, og har ingen behov for å spise grønnsaker eller linser. 

Gi katten kattemat og slutt å gi den tullete matretter andre gir sine katter på Some

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C-girl skrev (1 time siden):

Katter er kjøttetere, og har ingen behov for å spise grønnsaker eller linser. 

Gi katten kattemat og slutt å gi den tullete matretter andre gir sine katter på Some

Jeg ga han ikke linser med vilje men katten hoppet opp på kjøkkenbenken da jeg gikk ut, og når jeg kom inn igjen satt han og spiste linser.

Min katt spiser kornfritt tørrfor og våtfor og får det han skal, men jeg syntes bare det var litt vittig at han likte linser.

Ts

Anonymkode: 15d7e...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe om katter og linser akkurat, men katter kan like mye rart de. De er jo ikke som hunder som gafler ned ting mer eller mindre ukritisk, men alle katter har sikkert en "rar" ting de liker. Jeg hadde en katt som elsket spinat en gang, for eksempel. De to andre kattene jeg har hatt, har reagert med forakt og avsky når jeg har testet på dem, de blir nærmest fornærmet og sier med hele kroppspråket at få den driten bort fra ansiktet mitt din idiot.

Men ikke prøv å gjøre katten din til veggis. Mye fising betyr vel kanskje også at det ikke er helt ålreit i store mengder 😂

Alt med måte, tenker jeg.

Anonymkode: bf317...dd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...