Gå til innhold

Snakke om sex uten å såre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens flotteste, deiligste mann, som jeg elsker å ligge med. Men jeg skulle også gjerne ha lagt meg om kvelden, og våknet om morgenen, uten sex. Noen ganger vil jeg bare sove, eller bare stå opp. Men han er en kåting... Det er jo smigrende og flott, og han er sprek. Men nesten alltid er...

Hvordan sier man sånt uten å såre?

Anonymkode: e9700...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjære, jeg har så vondt i hodet.....? 😉 

Seriøst -> Vis, eller les opp, innlegget ditt. Har han litt omløp i hodet forstår han dette. Og jeg kan ikke tenke meg at du som skriver et så fint innlegg har funnet deg en "12-åring".

Endret av Cor Cubiculum
Skrevet

Du er verdens flotteste, deiligste mann, som jeg elsker å ligge med❤️. Men jeg skulle også gjerne ha lagt meg om kvelden, og våknet om morgenen, uten sex. Noen ganger vil jeg bare sove, eller bare stå opp. Men du er en kåting... Det er jo smigrende og flott 🫶, og du er sprek. Men å ha sex alltid når vi legger oss og står opp blir i meste laget for meg til tider...🙈🌹Håper du ikke ble såret av dette kjære..elsker deg 🌹❣️

Sånn... var ikke mye som trengte endres der..for å si det sånn..😉..Du er en høyst verbal kvinne så dette fikser du fint selv.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk det? Har du sagt det? 

Hvis jeg skal tippe så har du ikke sagt det og hvis du har sagt det så gikk det ikke så bra. 

Jeg tror løsningen her inkluderer en eller annen måte å bevare den seksuelle energien i forholdet. 

Når han føler at det han har gjort ikke var bra nok, eller at du ikke var med på det kan det være starten på en utfading. Det er et kjipt punkt i alle ekteskap/forhold og kan endre mye. 

Anonymkode: 38e1a...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...