AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Skrevet 15. november 2024 Hei! Har store problemer med spenningshodepine og nakkevondt. Har faktisk vært på sykehuset pga det, fordi jeg var sikker på at jeg hadde hjerneblødning. Sier litt om smertenivået…Det er intenst. Noen som har benyttet seg av naprapat før? Noen erfaringer å dele med meg? Anonymkode: 88630...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #2 Skrevet 15. november 2024 Har gått til naprapat pga det samme som deg. Han knakk, knadde og dro, fy faen så vondt det gjorde! Men fungerte utmerket 👍🏼 Anonymkode: 6f7df...e0b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #3 Skrevet 15. november 2024 Jeg har veldig god erfaring med naprapat for stiv nakke. Anonymkode: 82b79...990
Vampyrina Skrevet 15. november 2024 #4 Skrevet 15. november 2024 Slenger meg på de andre her, naprapat er gull for alle typer spenninger i kroppen!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #6 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Har store problemer med spenningshodepine og nakkevondt. Har faktisk vært på sykehuset pga det, fordi jeg var sikker på at jeg hadde hjerneblødning. Sier litt om smertenivået…Det er intenst. Noen som har benyttet seg av naprapat før? Noen erfaringer å dele med meg? Anonymkode: 88630...8ea HOT tips medan du ventar på time hos naprapat: Når du kjenner smertene komma; sett føttene i ei bøtte med varmt vatn. Dette "tvinger" blodet til å gå frå toppen til føttene, fordi blodårene i beina utvidar seg. Anonymkode: c92ba...ece
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #7 Skrevet 15. november 2024 Har gått til naprapat for det samme, og det gjorde underverket der og da. Men har bedre erfaring med fysioterapeut for lignende smerter, de fikser ikke bare smerten, de undersøker hvor den kommer ifra. F.eks gikk jeg pga en gang for smerte i arm, smerten ble massert bort med han fulgte smerten og så på holdning og fant at plagen kom fra en feil øverst i ryggen og fikset den også. Da kom ikke smerten i armen tilbake heller. Men ang. smerter i nakke og naprapat, det hjalp meg mye, men smertene kom alltid tilbake. Etter flere år fant jeg ut at jeg hadde allergi, kutta ut den matvaren og da forsvant alle plagene jeg hadde slitt med i nakken også. Anonymkode: 93dd8...d28
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #8 Skrevet 15. november 2024 For meg har naprapat vært redningen, både for spenningshodepine, stiv nakke og låsninger i rygg. Har prøvd det meste annet, naprapaten er eneste som har jobbet helhetlig, både med massasje, knekking, treningsprogram, og konkrete råd for ergonomi på arbeidsplass. Når ryggen låste seg så valgte jeg heller gå til naprapat og betale selv, enn å benytte helseforsikring for manuellterapaut, fordi jeg har så god erfaring med naprapat, og så dårlig erfaring med manuellterapauter. Anonymkode: b7a61...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå