Gjest GreenSky Skrevet 28. februar 2006 #6 Skrevet 28. februar 2006 .Kjeder meg på jobb. ← *hjelpsom* Si til sjefen ar du synes jobben er kjedelig, og at du bruker arb.tiden til å surfe på nettet og snakke dritt om jobben på nettsider. Da blir det ikke kjedelig lenger.
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #8 Skrevet 28. februar 2006 *hjelpsom* Si til sjefen ar du synes jobben er kjedelig, og at du bruker arb.tiden til å surfe på nettet og snakke dritt om jobben på nettsider. Da blir det ikke kjedelig lenger. ←
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #10 Skrevet 1. mars 2006 Skulle ønske jeg også hadde et annet sted å kjede meg!
Gjest GreenSky Skrevet 1. mars 2006 #11 Skrevet 1. mars 2006 Skulle ønske jeg også hadde et annet sted å kjede meg! ← Hellu! Eller... da hadde du ikke kjedet deg lenger.
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #13 Skrevet 1. mars 2006 Hellu! Eller... da hadde du ikke kjedet deg lenger. ←
Gjest StoreSky Skrevet 1. mars 2006 #14 Skrevet 1. mars 2006 Jeg kjeder meg og burde gå og legge meg...men det er også kjedelig! Men imorgen skal jeg klippe meg iaf. Og burde får printa ut den hersens tog-reservasjonen...Grrr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå