AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Skrevet 14. november 2024 Ja, dere menn, hvordan vet man at en mann flørter? Hva gjør dere som viser det? Jeg er veldig usikker på om en mann flørter med meg, han er veldig "på", vi snakker sammen daglig i SoMe, han tar initiativ like mye som meg, bruker mye hjerter i meldinger. Han er veldig rett på klemmer når vi sees. Gjør ting han ikke trenger for meg, og henger med meg når han egentlig skulle gjort noe annet. Han har invitert meg hjem snart, og jeg lurer på om det på en måte er en date. 😅 Men! Kan like gjerne være at han bare er ålreit som person, veldig empatisk og omsorgsfull. Hvordan skal man skille? Anonymkode: 97b7d...137
Ritter Skrevet 14. november 2024 #2 Skrevet 14. november 2024 Han har invitert deg hjem til seg, bruker mye hjerter, og han er sammen med deg når han egentlig skulle gjort noe annet? Vel, jeg skjønner egentlig ikke at du lurer... 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Skrevet 14. november 2024 Jeg har blitt så traumatisert av menns spill oppigjennom at jeg ikke vet lenger. En manns flørting er en annen manns vennskapelighet. Anonymkode: bf09d...201 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Skrevet 14. november 2024 Det der hadde jeg aldri gjort med mindre jeg virkelig var gira på dama. Anonymkode: 4cb22...722 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #5 Skrevet 14. november 2024 Hva gjør du selv tilbake?😊 Flørter du eller er du «bare» hyggelig tilbake? Anonymkode: db12d...984
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #6 Skrevet 14. november 2024 Jeg har guttevenner som er sånn med meg og den eneste grunnen til at det aldri ble noe mer er fordi de ikke vil 🤷♀️ Anonymkode: e7fbf...8ef
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #7 Skrevet 14. november 2024 I følge min mann trenger han bare å se på deg mer 3 sekund og/eller smile til deg😅🙈 Samme med damer. Anonymkode: 969fa...e52 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #8 Skrevet 14. november 2024 Det varierer noe ekstremt fra mann til mann. Jeg har denne ideen om at kjekke menn er mer tilbøyelige til å oppføre seg sånn som mannen du beskriver, uten at det ligger noe mer i det, mens en mann som ikke får mye oppmerksomhet aldri hadde gjort noe tilsvarende med mindre han faktisk så på deg som kjæreste-materialet. Det har i hvert fall vært min observasjon. Anonymkode: 8d997...901 1 3
Tått Skrevet 14. november 2024 #9 Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Men! Kan like gjerne være at han bare er ålreit som person, veldig empatisk og omsorgsfull. Hvordan skal man skille? 🙈😂🤭..Han vil ha deg! Punktum.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #10 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør du selv tilbake?😊 Flørter du eller er du «bare» hyggelig tilbake? Anonymkode: db12d...984 Jeg flørter ja, jeg vet jo at jeg selv er interessert. Men i følge disse svarene er jeg fortsatt ikke sikker da det er ganske delt. 😂 Anonymkode: 97b7d...137
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #11 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har blitt så traumatisert av menns spill oppigjennom at jeg ikke vet lenger. En manns flørting er en annen manns vennskapelighet. Anonymkode: bf09d...201 Er dette projisering? Menns spil? Ens manns flørting er en annen manns vennskapelighet? Er vi i motsatt verden nå? Anonymkode: 928a4...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå