AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:14 #1 Del Skrevet torsdag kl 23:14 Jeg har hengt opp ei lyslenke som jeg har snurret rundt rekkverket på verandaen, som er laget av jern og mur. Lyslenken går på batteri, har timer funksjon og slår seg på kl 17 og av etter 8 t. Er det forsvarlig å reise bort en uke og la lysene slå seg på? Anonymkode: 01566...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:17 #2 Del Skrevet torsdag kl 23:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hengt opp ei lyslenke som jeg har snurret rundt rekkverket på verandaen, som er laget av jern og mur. Lyslenken går på batteri, har timer funksjon og slår seg på kl 17 og av etter 8 t. Er det forsvarlig å reise bort en uke og la lysene slå seg på? Anonymkode: 01566...e05 Hva sier brannvesenet hver år om dette? Anonymkode: 798a7...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:20 #3 Del Skrevet torsdag kl 23:20 Nei jeg skrur av alt alltid, skru av så slipper du tenke på det 😊 Anonymkode: 32c26...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:34 #4 Del Skrevet torsdag kl 23:34 Men lyslenken går på to AA batterier som ligger i en liten boks ute på verandaen som er av betong. Er det ikke mer brannfarlig når det er koblet til en stikkontakt? Ts Anonymkode: 01566...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:35 #5 Del Skrevet torsdag kl 23:35 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva sier brannvesenet hver år om dette? Anonymkode: 798a7...33f Hva sier brannvesenet? Ts Anonymkode: 01566...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:40 #6 Del Skrevet torsdag kl 23:40 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men lyslenken går på to AA batterier som ligger i en liten boks ute på verandaen som er av betong. Er det ikke mer brannfarlig når det er koblet til en stikkontakt? Ts Anonymkode: 01566...e05 Ok, gjør det da. Anonymkode: 32c26...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:53 #7 Del Skrevet torsdag kl 23:53 Det er like farlig som to andre batteri om de blir våte. Det eneste der som har nok energi til å kunne laget noe vesentlig varme er aa batteriene om dei får en eller annen påvirkning som gjør at kjemien går løpsk. Hadde ikke bekymret meg i det hele tatt for å ha dei på. Anonymkode: 14cb5...65d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #8 Del Skrevet i går, 10:53 Hvorfor skulle det være farlig? 🤔 Jeg har lysslynger i huset som går på batteri, slår seg av og på selv. Anonymkode: 5e027...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet i går, 11:09 #9 Del Skrevet i går, 11:09 (endret) Ja, bare å ha de på.👍 De utgjør absolutt ingen fare, og ihvertfall ikke når de går på batteri! Endret i går, 12:42 av Hanne67 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:57 #10 Del Skrevet i går, 19:57 Det er seriøst absolutt helt ufarlig – utgjør selvsagt ingen som helst brannfare. Kjør på! Anonymkode: ab3d5...6c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Når man selv kan legge varmegulv som går på 220V til 12V inne, er det null fare med å la batteridrevne lys stå på ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #12 Del Skrevet 46 minutter siden Reiste fra utebelysning som er koblet til med strøm på balkongen i 12 dager i januar. Tenkte ikke over det engang, og det gikk så fint. De på batteri er det enda mindre stress med. Anonymkode: ea335...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå