AnonymBruker Skrevet 16. november #61 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, det var den som inviterte som var litt klønete, det var en glipp Anonymkode: 08afa...1bf På hvilken måte var den som inviterte klønete? Anonymkode: f7e2b...3b0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #62 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På hvilken måte var den som inviterte klønete? Anonymkode: f7e2b...3b0 Inviterte ts... Anonymkode: 5d12f...282 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #63 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Inviterte ts... Anonymkode: 5d12f...282 Godt poeng 😅 Anonymkode: f7e2b...3b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #64 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 23.19): Sosiale medier teller ikke. Blablabla. Uenig. Det er en fest og det er et Facebook-arrangement. Jeg har vært på kanskje pga jobb, må evt komme ganske sent. Den som inviterte ba om avklaring fra oss på kanskje, åpent på arrangementet, og der stod det at de som må jobbe kan komme senere. Tre stykker svarte, ingen av var på kanskje, de har vært bekreftede en stund. Alle tre skrev at de gleder seg og fikk hjerter på det. Så kommer jeg, som er blant de som dette er rettet mot, og skriver at jeg kommer og ca når. Null respons. Man kan naturligvis glemme seg. Det har gått et døgn siden jeg skrev. Jeg tenker jo at her er det ikke så interessant om jeg kommer eller ikke, kanskje det til og med er en ulempe om jeg kommer. At personen som inviterte og ba om avklaring ikke responderer ser ikke bra ut for noen. På grunn av dette tenker jeg egentlig at jeg dropper å komme neste gang. Denne gangen får jeg nesten komme, jeg gidder ikke å droppe det og finne på en unnskyldning. Det er uansett folk jeg kjenner og har et ålreit forhold til. Anonymkode: 08afa...1bf Kan du ikke sende en melding på messenger istedet da? Mye bedre, eller sms Anonymkode: a52f1...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #65 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 1.50): Har du (eller har du mistenkt at du har) noen form for autisme? Eller er du langt over 35 i alder og dermed ikke har vokst opp med likes/reaksjoner i sosiale medier? Eller har du vært utsatt for grov mobbing i oppveksten? Anonymkode: e535d...4b1 Jeg er nå 47 år og ble mobbet i grunnskolen, men har da likevel både "vokst opp" med internett og skjønner at likes og hjerter på facebook ikke er noe man bør ta personlig. Tror ikke alder og om man har blitt mobbet har noe å si, men heller personlighet. Er man litt usikker på seg selv, så kan jeg forstå at man av og til reagerer på at alle andre får hjerter mens man selv får "bare" likes, eller eventuelt ingen respons. Men de fleste går ikke så i kjelleren at de bestemmer seg for å ikke dra. Jeg hadde dratt, loddet stemninga og heller bedømt responsen ut i fra hvordan stemninga var der. Hadde jeg møtt opp med et smil og en positiv innstilling og blitt møtt med liten respons eller blitt ignorert, så hadde jeg nok derimot vurdert å ikke dra neste gang. Anonymkode: 9d161...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #66 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 11.36): Kjære Ts, din reaksjon virker også i mine øyne helt ekstrem. Hvis noen hadde kommet på festen min og konfrontert meg med min manglende respons på Facebook, så hadde jeg ikke turd å være venn med den personen mer på grunn av en så dramatisk reaksjon og oppførsel. Vær så snill og tenk deg om. Er det virkelig verdt å kaste et vennskap på båten på grunn av et manglende hjerte på Facebook? Du er faktisk invitert! Det betyr at du er ønsket og velkommen. Jeg liker og hjerter fullstendig tilfeldig og har ALDRI tenkt over hvem som liker mine uttalelser eller bilder på Facebook. Sosiale medier er ikke det virkelige liv, og du aner ingenting om hvorfor vertinnen ikke har respondert. Mest sannsynlig ligger det ingenting mer bak enn at de andre skrev så hjertelig og du skrev saklig. Jeg synes det er veldig rart at du oppfatter det som at hun derfor straffer deg. Du overreagerer enormt. De aller fleste som svarer her er enige i dette. Det virker som at du har rotet deg inn i et ekstremt negativt tankespinn ❤️. Prøv ihvertfall å gå på festen og vær positiv. La muligheten være åpen for at vertinnen ikke har lagt noe som helst i sin manglende respons. Anonymkode: 89c15...ca5 Godt skrevet, håper ts tar til seg disse ordene❤️ Anonymkode: 82db1...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #67 Del Skrevet 16. november Jeg mistenker at du gjør deg selv vanskelig.. kanskje for å få ekstra bekreftelse. Den bekreftelsen trenger du fordi oppi hodet ditt har du gjort deg opp tanker om at denne personen kanskje ikke liker deg osv. Og så trenger du ekstra bekreftelse for å finne ut om disse tankene dine er sanne eller ikke. I dette tilfellet måtte du ha en en like og et hjerte på kommentaren din på Facebook og uttrykt glede over at du kommer. Vanskelige folk som trenger ekstra bekreftelse er.. ja, vanskelige å forholde seg til. Og så er kanskje ikke så enkelt å være entusiastisk og hurramegrundt mot folk som er- og gjør seg vanskelige. Anbefaler at du forsøker å være litt mer entusiastisk og enkel å ha med å gjøre selv, så blir du nok møtt med mer gjensidig entusiasme og glede. Anonymkode: f8aaa...91a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #68 Del Skrevet 16. november ..og hvis du har ressurser til det burde du finne en profesjonell å snakke med om den mistolkningen, analyseringen og mistroen du driver med. Du fremstår ekstremt fokusert på detaljer som ingen andre tillegger særlig vekt eller verdi. Anonymkode: f8aaa...91a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #69 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det var den som inviterte som var litt klønete, det var en glipp Anonymkode: 08afa...1bf Nå som du veit at den manglende liker var en «glipp», hvilke tanker gjør du deg da om alt du har skrevet her inne? Anonymkode: f8aaa...91a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #70 Del Skrevet 16. november Jeg er sånn som av og til skriver gratulerer med dagen, av og til liker noe og nesten alltid glemmer begge deler. Helt tilfeldig hvem jeg gratulerer på face, og hvem jeg glemmer, og helt tilfeldig med likes også. Jeg er og veldig dårlig på p svare på meldinger og vil virkelig forbedre meg, men handler altså om meg og virkelig ikle hvor godt jeg liker mine venner og bekjente. Du er selvfølgelig velkommen når du er invitert! Jeg inviterer ikke folk jeg ikke ønsker liksom. Regner med det gjelder flere enn meg? Anonymkode: 19e6f...9ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet søndag kl 10:36 #71 Del Skrevet søndag kl 10:36 Åhåi, her når overtolkning nye høyder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå