Gå til innhold

Brått brudd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et tre år langt forhold tok slutt brått og brutalt da det kom frem at han levde i to forhold. Jeg klarer ikke ta innover meg at det er over, fordi forholdet vårt var faktisk veldig fint og jeg hadde ingen mistanker hele veien. Vi utfylte hverandre, utfordret hverandre og hadde det kjempefint i hverandres selskap. Aldri før har jeg hatt noen som så på meg på den måten og virkelig så meg. 

Det er ingen dårlige hendelser i selve forholdet vårt jeg kan tenke på når sorgen og følelsene tar over. Etter sannheten kom frem har ikke vi møttes så jeg klarer på et vis og skille forholdet vårt fra hva som har kommet frem nå. 

Jeg får vondt av å tenke på livet som ikke blir noe av, for vi la planer sammen. Jeg kommer meg ikke ut av tankekjøret selvom jeg både får god hjelp av fastlegen og psykolog. Jeg savner han så inderlig og sitter bare og venter på at han skal komme inn døren igjen. Psykologen min sier at denne typen brudd er tøft fordi man ikke fikk noen forvarsel, det var ingen dårlig periode og krangling som til slutt endte i brudd. 

Bare vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre, for alt jeg vil ha fremdeles er han og oss.

Anonymkode: 9ebbf...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...