Gå til innhold

Hvilke land har de peneste kvinnene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg synes skandinavia, blir litt vanskelig å skille de lanene. Sverige, kanskje 

Anonymkode: f69c5...e22

Litt vanskelig, men absolutt ikke noe en tyrkisk gateselger i Alanya ikke klarer. For dere som sliter med doble negativer: gateselgere i Tyrkia klarer å skille svensker, dansker, nordmenn og finner. Vi har, tro det eller ei, distinkte trekk i ansikter. Selvsagt tar de i betraktning klær og lyder fra munnen, men når du har plassert en del fenotyper så vil jeg påstå at du kan få i hvertfall 80% hitrate.

Men ja, på generell basis er det definitivt Skandinavia. Og jeg er kanskje partisk, men norske jenter er best. Spesielt gamere, de er så mye mer chill enn sånne feminister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kjempebegeistret for skandinaviske, mye bra i Ukraina og søndre Russland. Har også en dragning mot UK og Irland men det handler mer om personlighet enn utseende.

Anonymkode: 96e8d...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Latinske :) 

Anonymkode: a7199...625

Har aldri skjønt den latinske hypen. Mye store neser, rare tenner og litt tettsittende øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har aldri skjønt den latinske hypen. Mye store neser, rare tenner og litt tettsittende øyne. 

Neivek. Jeg tenker på Salma Hayek, Penelope Cruz, Jessica Alba, Eva Longoria, JLo, Sofia Vergara og mange flere. Synes alltid de med tan hud, mørkt hår og øyne er penest. 

Anonymkode: a7199...625

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HemmeligSpion skrev (7 timer siden):

Litt vanskelig, men absolutt ikke noe en tyrkisk gateselger i Alanya ikke klarer. For dere som sliter med doble negativer: gateselgere i Tyrkia klarer å skille svensker, dansker, nordmenn og finner. Vi har, tro det eller ei, distinkte trekk i ansikter. Selvsagt tar de i betraktning klær og lyder fra munnen, men når du har plassert en del fenotyper så vil jeg påstå at du kan få i hvertfall 80% hitrate.

Men ja, på generell basis er det definitivt Skandinavia. Og jeg er kanskje partisk, men norske jenter er best. Spesielt gamere, de er så mye mer chill enn sånne feminister.

Nå er Finland Norden, og ikke Skandinavia, og en del der har litt andre trekk, selv om det er mindre innvandring der. Jeg lurer likevel oppriktig på hvordan en skiller oss i Skandinavia. Ikke ment som kritikk, jeg ble bare veldig nysgjerrig 😊 Tenker da på utsende, og ikke det en hører av språk. Vi har vel ganske likt genmateriale, så dette syntes jeg var litt spennende 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes norske kvinner ser best ut opp til rundt 30. Da rakner de veldig fort, mens damer fra sør amerika holder seg mye bedre. 

Anonymkode: 3645c...8e8

Snakker du om. Menn tror visst av en eller annen merkelig grunn at de selv er evig unge. De ser bort fra at de blir skallede, tynne i håret, rynkete, grå i håret, ølvom, man boobs, hårvekst i ørene og stikker ut av nesa...

Lekkert? 

Anonymkode: 76f78...448

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hakeslepp når jeg besøkte Milano og Turin med familien. Jeg gadd ikke engang å skjule det for dama, jeg pekte diskret og sa "se på hun da! Og se på hun der borte!!". Heldigvis er hun ikke sjalu, og hun syntes jo selv at det var mange kjekke menn der nede også.

Italienske kvinner tar seg veeeldig godt ut, forventet virkelig ikke det.

Anonymkode: 1d67f...828

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd, latterliggjøring, avsporing, brukerangrep og tilhørende svar. I tillegg er emnet flyttet fra underforumet Generell debatt.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg fikk hakeslepp når jeg besøkte Milano og Turin med familien. Jeg gadd ikke engang å skjule det for dama, jeg pekte diskret og sa "se på hun da! Og se på hun der borte!!". Heldigvis er hun ikke sjalu, og hun syntes jo selv at det var mange kjekke menn der nede også.

Italienske kvinner tar seg veeeldig godt ut, forventet virkelig ikke det.

Anonymkode: 1d67f...828

Modell destinasjon, så det samles muligens pene kvinner fra verden over der i tilegg til å ha pene kvinner fra før.

Anonymkode: b78ed...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island har overrasket meg der noen ganger. Gjenger med damer på jobb eller tur fenger sjelden meg noe særlig, men når radaren har dirra så har det ofte vist seg å være 3-4-5 damer fra island som var årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (4 timer siden):

Nå er Finland Norden, og ikke Skandinavia, og en del der har litt andre trekk, selv om det er mindre innvandring der. Jeg lurer likevel oppriktig på hvordan en skiller oss i Skandinavia. Ikke ment som kritikk, jeg ble bare veldig nysgjerrig 😊 Tenker da på utsende, og ikke det en hører av språk. Vi har vel ganske likt genmateriale, så dette syntes jeg var litt spennende 😊

Det er ikke en eksakt greie, det er typ mer "sannsynlighetsberegning". Basisen er fenotyper. Siden vi er på Kvinneguiden må jeg også skrive at det er ikke sånn at selv om du bor i Trondheim, så har du Trønder-fenotyp. Du kan godt ha nydenubisk fenotyp og være fra Thailand, men dette er mindre sannsynlig enn at du har nydenubisk fenotyp og er fra Polen eller østeuropeiske land som har en mye større prevalens av dette. 

Sitat

The integral approach faces several challenges. The great amount of information that needs to be considered can be too complex to find the set of possible types that best describes human diversity. Overall, the number of theoretically possible type definitions that could be included in the typology is almost infinite, although only few of the potential typologies will capture human diversity really well. Similar typologies of a similar value may exist that describe diversity, too. Thus, type definitions of integral approaches sometimes differ, especially in their details. Any typology is therefore more like a model, such as exist in most sciences as useful tools - as simplifications of reality that can never capture every detail of the real world.

Dette er da fenotyper og relativt "usikker" vitenskap, tenk typ nazister som måler nesebrobredde og philtrumlengde osv. En mer sikrere moderne vitenskap er haplogrupper som går mer på DNA, men greia er at DNA har en sammenheng med antatt fenotyp, som "kvalitetssikrer" den tidligere antatt usikre vitenskapen. Vi vet for eksempel at haplogruppe U5b1b1a har stor prevalens for samiske trekk (nær 50% av samer finner vi i U5-haplogruppen), og at vi kan gå utifra at denne persontypen er relativt lav, men tettbygd, har smale øyne med epikantal brett og med øyenbryn som gjerne gjør at de ser litt "sinte" ut med nøytralt ansikt.

samiske-veivisere-foto-orjan-marakatt-bertelsen-116-768x1152.thumb.jpg.0a24582cbe286b764db8724af20e9ac5.jpg

Kilde: https://samiskeveivisere.no/veiviser/linnea-knutsen/

En interessant side kan være følgende, dette er "Oslogryta/Harryhandel"-haplogruppen.
https://www.eupedia.com/europe/Haplogroup_I1_Y-DNA.shtml

Bruk sidebaren for å se utstrekningen av de forskjellige gruppene. Poenget mitt er, fortsatt, at man langt på vei kan drive kvalifisert gjetning på hvor folk stammer fra langt nærmere enn "Afrika" og "Asia" og naturligvis har områder som historisk sett har hatt lite langveishandel mer sikkert gjetningsgrunnlag. Jeg gjettet for eksempel rett på han jeg er i gruppe med på campus, han var fra "kysten av Marokko", og han som tidligere bodde på nabohybelen var "ikke fra India, men fra Sri Lanka". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Island, Italia og Brasil. 

Men siden tråden er plassert i "skråblikk" er vel det egentlige svaret Playboy? 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som norsk dame selv så syntes jeg ofte

Asiatiske kvinner.

Sør-Amerikanske kvinner.

er veldig pene.

Anonymkode: 4ab6a...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyllen hud og langt mørkt hår er det fineste i verden, og stort sett det eneste jeg finner attraktivt.

De vakreste kvinnene synes jeg man finner i sørøst-Asia, typisk Thailand eller Filippinene.

Andre kandidater er kvinner fra midt-østen, latinamerika, og afrika.

Anonymkode: 3b694...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...