Gå til innhold

Har dere menn ”buffer konto”

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det andre menn her som planlegger å forlate kona og har begynt med forberedelser i form av sikring av økonomiske midler, eiendom osv. 

Har selv investert en god sum av våre ”felles” sparepenger i cripto igjennom tiden, som kona ikke vet om, i tillegg er jeg i dialog med en advokat til å sikre å huset og biler står på mitt navn. 

Anonymkode: 113ed...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller ingen rolle hvilket navn ting står i, du må likevel dele verdien med kona. Hadde du faktisk hatt en advokat ville vedkommende fortalt deg det.

Anonymkode: cff2f...b3c

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er gift og ikke har særeie så kommer du ikke langt gitt. 

Anonymkode: 96ca8...a10

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks gjorde motsatt før vi gikk i fra hverandre. Han samlet opp enorme summer forbruksgjeld samt annen gjeld, forsikret seg dermed at jeg var medlånetaker og at jeg ble ansvarlig for  få det nedbetalt: han gjorde det nemlig ikke.. samme for han om det gikk til inkasso eller ikke: "det går seg til" var hans mantra..

Etter bruddet stod bankene i kø for å gi han huslån, billån og lån til campingvogn, mens jeg som hadde barna, ingen betalingsanmerkninger, full jobb og ingen annen gjeld fikk ikke (og får fremdeles ikke lån) i noen av bankene som jeg søker.

Forstå den du.

Anonymkode: ebbc5...f6b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har en kiste med gull og dubloner begravd på en øde øy i stillehavet og har laget et kryptisk kart som kun jeg kan tyde for å finne tilbake til den 

Anonymkode: 32225...293

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant penga gubben hadde lagt unna til sitt neste liv i madrassen. Jeg pilla dem ut, og la dem i «cripto». Dette frem til jeg kommer ham i forkjøpet ,og gir ham foten i rævva selv, som han tenkte å plante i min 🤑🤑

🧌🧌

Anonymkode: 9b711...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sedler gjemt inne i veggene i kjelleren. 

Kona bruker opp som er tilgjengelig. 

Anonymkode: e3017...d93

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har sedler gjemt inne i veggene i kjelleren. 

Kona bruker opp som er tilgjengelig. 

Anonymkode: e3017...d93

Lurt. Hun tørker seg trolig bak med dem, så snart du har hengt bildet foran pengehullet.

Anonymkode: 9b711...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck You Money er en kjent sak, men oftest blant kvinner. Menn kan sikkert også gjøre dette. I et brudd er man som regel ikke særlig åpne og rettferdige. Man meler sin egen kake.

Anonymkode: 3a601...4f9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måten du kan holde det utenom er å ta det ut og gjemme det. 

Anonymkode: 9500f...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fuck You Money er en kjent sak, men oftest blant kvinner. Menn kan sikkert også gjøre dette. I et brudd er man som regel ikke særlig åpne og rettferdige. Man meler sin egen kake.

Anonymkode: 3a601...4f9

Ikke sant. Sikkert det vanligste råd gitt av ei kvinne til ei kvinne her inne på KG men når det er snakk om en man gjør dette, da er det så absurd å det skrikes — troll. Dobbel standarden her er makeløs… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, exen min hadde to bufferkontoer pluss aksjer. Jeg hadde ingenting brukte alt på familien. 

Anonymkode: 67059...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. 

Du er et skrekkeksempel.

Og et soleklart tegn på at nå er jeg ferdig med kvinneguiden for godt. Det er direkte skadelig å lese ting skrevet av sånne som deg.

Anonymkode: 0bcc0...b1e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det andre menn her som planlegger å forlate kona og har begynt med forberedelser i form av sikring av økonomiske midler, eiendom osv. 

Har selv investert en god sum av våre ”felles” sparepenger i cripto igjennom tiden, som kona ikke vet om, i tillegg er jeg i dialog med en advokat til å sikre å huset og biler står på mitt navn. 

Nei. Blir kvalm av sånt. Har buffer, men gjemmer ikke unna for kona.

Anonymkode: 69469...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld at jeg spør, men kan man faktisk bruke kryptovakuta til noe som helst?

Anonymkode: 23831...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ang hus - må det ikke en skifteattest til kartverket med begges underskrift til? Og vitner

Anonymkode: ee745...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...