Gå til innhold

Julesengetøy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst til å pynte til jul og ønsker meg et fint sengesett med nisser eller andre julete motiv

hvor finner en det fineste nå?

Anonymkode: 981dc...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har så lyst til å pynte til jul og ønsker meg et fint sengesett med nisser eller andre julete motiv

hvor finner en det fineste nå?

Anonymkode: 981dc...a53

Kjøper jeg absolutt ikke. Fordi det blir brukt 2 uker hvert år, resten av året skal det lagres i fulle skap. 
Har noe rødt og hvitt som kan brukes hele året. 
Hva du synes er fint, betyr ikke at en annen synes det samme er fint. Søk opp ulike nettsider og Finn det du liker. 

Anonymkode: 524d4...4f8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjøper jeg absolutt ikke. Fordi det blir brukt 2 uker hvert år, resten av året skal det lagres i fulle skap. 
Har noe rødt og hvitt som kan brukes hele året. 
Hva du synes er fint, betyr ikke at en annen synes det samme er fint. Søk opp ulike nettsider og Finn det du liker. 

Koselig med julesengetøy synes jeg! Jeg pynter til jul både på kjøkkenet og i stua, så hvorfor ikke på soverommet også.

Så noen fine og rimelige i flanell hos Princess! 🥰

Anonymkode: 5153c...775

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alt være i flanell 🤦🏻‍♀️ jeg er varm av meg, bor på vestlandet.. ikke ofte det er mange minus her 

Anonymkode: 6b24e...4fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor må alt være i flanell 🤦🏻‍♀️ jeg er varm av meg, bor på vestlandet.. ikke ofte det er mange minus her 

Fordi ikke alle bor på vestlandet og er "varme av seg"

Anonymkode: 764da...012

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke et julesengetøy, men et mørkerødt sengetøy med noe hvit mønster på som jeg kun bruker fra midten av november til etter nyttår hvert år. 

Så sesongen for det starter i morgen. :nisse:

Klart, jeg tar det jo av og vasker det flere ganger underveis, men jeg legger det på igjen etter vask. 

Koselig med litt fargeforandring fra normen og med "jul" også på soverommet 😊 Anbefales!

Og det trenger ikke ha julemotiv, men riktig farge gjør den store forskjellen. Sånn til ettertanke rundt valg av sengetøy.

Endret av Bombasi
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I tillegg, flanell støver ekstremt. (Nei, det er ikke dette ts spør om). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mitt julesengetøy levert i morgen. Det er årets røde flannell fra Lexington, og faktisk mitt første flannellsengetøy i livet😅 Tenker å bruke det fra november og ut februar😊

Anonymkode: 289b7...5a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Who gives a shit når det er kaldt og ikke alle er like varme av seg. Det finnes da plenty av sengetøy som ikke er flanell for dere som absolutt ikke vil ha det men ikke søren om jeg går en vinter i møte uten flanell sengetøy som jeg bruker fra september til april. Nei her er det flanell for alle penga så får det heller bli litt støv av det hvis du insisterer, det er en smal pris å betale uansett for å ha det mest mulig komfortabelt. 

Anonymkode: 37805...1ea

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og nupper.

Anonymkode: 30415...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og nupper.

Så ikke kjøp det selv da. Ingen som tvinger deg til å kjøpe det, jeg ville ikke vært det foruten. Snakk om å gå inn i en tråd for å bidra med absolutt ingenting av relevant informasjon.

Ts: her er et med nisser fra Princess https://www.princessbutikken.no/nisseland-flanellsengesett-140x200?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI4PCHwsLdiQMV0bGDBx1sqTKiEAQYASABEgLnIvD_BwE

Anonymkode: 0eff4...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Og nupper.

Flanell-sengetøy er som andre varer; kvaliteten varierer og man får det man betaler for. Kvalitet koster mer. Det er ikke kvalitet når man betaler 99 kr på Princess eller Kid eller andre tilsvarende billigmerker.

Jeg har flere sett flanell fra Høie, og ingen av dem har nuppet noe som helst enda. De er like fine, vask etter vask. De koster mer fordi det er kvalitet!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er pent? 

Vinterkos med dette sengesettet i nordisk design - rød, Linon
Sengesett med katter med nisseluer - grå/rød, bomullsblanding
Sengesett med stjerne- og hjorte-motiv - sort/gull, Bomullsflanell
Sengesett med juletre, enkelt design - lys brun, Linon

Jeg liker best litt rolig sengetøy, uten for mye farger og kraftig mønster. Da kan jeg heller bruke pledd og sengetepper, og pynte med nisser og lignende uten at det blir rotete. 

Anonymkode: abc04...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (På 15.11.2024 den 6.20):

Flanell-sengetøy er som andre varer; kvaliteten varierer og man får det man betaler for. Kvalitet koster mer. Det er ikke kvalitet når man betaler 99 kr på Princess eller Kid eller andre tilsvarende billigmerker.

Jeg har flere sett flanell fra Høie, og ingen av dem har nuppet noe som helst enda. De er like fine, vask etter vask. De koster mer fordi det er kvalitet!  

De støver ikke heller?

Anonymkode: ac1f2...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere hatt flanell fra kid, var ikke så fornøyd. Iår har jeg kjøpt Høie flanell, med vintermotiv, tenkte da å bruke det hele vinteren. Er spent på kvaliteten, men leste litt lengre opp at noen var fornøyd.

Anonymkode: c5107...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...