AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg har så lyst til å pynte til jul og ønsker meg et fint sengesett med nisser eller andre julete motiv hvor finner en det fineste nå? Anonymkode: 981dc...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #2 Del Skrevet 14. november 2024 Kid Anonymkode: 89c61...80c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Del Skrevet 14. november 2024 Princess har de fineste og de er på tilbud nå Anonymkode: 764da...012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har så lyst til å pynte til jul og ønsker meg et fint sengesett med nisser eller andre julete motiv hvor finner en det fineste nå? Anonymkode: 981dc...a53 Kjøper jeg absolutt ikke. Fordi det blir brukt 2 uker hvert år, resten av året skal det lagres i fulle skap. Har noe rødt og hvitt som kan brukes hele året. Hva du synes er fint, betyr ikke at en annen synes det samme er fint. Søk opp ulike nettsider og Finn det du liker. Anonymkode: 524d4...4f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #5 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjøper jeg absolutt ikke. Fordi det blir brukt 2 uker hvert år, resten av året skal det lagres i fulle skap. Har noe rødt og hvitt som kan brukes hele året. Hva du synes er fint, betyr ikke at en annen synes det samme er fint. Søk opp ulike nettsider og Finn det du liker. Anonymkode: 524d4...4f8 Koselig med julesengetøy synes jeg! Jeg pynter til jul både på kjøkkenet og i stua, så hvorfor ikke på soverommet også. Så noen fine og rimelige i flanell hos Princess! 🥰 Anonymkode: 5153c...775 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #6 Del Skrevet 14. november 2024 Hvorfor må alt være i flanell 🤦🏻♀️ jeg er varm av meg, bor på vestlandet.. ikke ofte det er mange minus her Anonymkode: 6b24e...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #7 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor må alt være i flanell 🤦🏻♀️ jeg er varm av meg, bor på vestlandet.. ikke ofte det er mange minus her Anonymkode: 6b24e...4fd Fordi ikke alle bor på vestlandet og er "varme av seg" Anonymkode: 764da...012 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 14. november 2024 #8 Del Skrevet 14. november 2024 (endret) Jeg har ikke et julesengetøy, men et mørkerødt sengetøy med noe hvit mønster på som jeg kun bruker fra midten av november til etter nyttår hvert år. Så sesongen for det starter i morgen. Klart, jeg tar det jo av og vasker det flere ganger underveis, men jeg legger det på igjen etter vask. Koselig med litt fargeforandring fra normen og med "jul" også på soverommet 😊 Anbefales! Og det trenger ikke ha julemotiv, men riktig farge gjør den store forskjellen. Sånn til ettertanke rundt valg av sengetøy. Endret 14. november 2024 av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #9 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor må alt være i flanell 🤦🏻♀️ jeg er varm av meg, bor på vestlandet.. ikke ofte det er mange minus her Anonymkode: 6b24e...4fd I tillegg, flanell støver ekstremt. (Nei, det er ikke dette ts spør om). Anonymkode: 524d4...4f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #10 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg får mitt julesengetøy levert i morgen. Det er årets røde flannell fra Lexington, og faktisk mitt første flannellsengetøy i livet😅 Tenker å bruke det fra november og ut februar😊 Anonymkode: 289b7...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #11 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I tillegg, flanell støver ekstremt. (Nei, det er ikke dette ts spør om). Anonymkode: 524d4...4f8 Who gives a shit når det er kaldt og ikke alle er like varme av seg. Det finnes da plenty av sengetøy som ikke er flanell for dere som absolutt ikke vil ha det men ikke søren om jeg går en vinter i møte uten flanell sengetøy som jeg bruker fra september til april. Nei her er det flanell for alle penga så får det heller bli litt støv av det hvis du insisterer, det er en smal pris å betale uansett for å ha det mest mulig komfortabelt. Anonymkode: 37805...1ea 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 15. november 2024 #12 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg har rødrutete. Julete nok for meg 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #13 Del Skrevet 15. november 2024 Fra Cellbes, svensk sengesett med julenisser Eller dette fra Lineahjemme Anonymkode: 0611b...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #14 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I tillegg, flanell støver ekstremt. (Nei, det er ikke dette ts spør om). Anonymkode: 524d4...4f8 Og nupper. Anonymkode: 30415...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #15 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og nupper. Anonymkode: 30415...44d Så ikke kjøp det selv da. Ingen som tvinger deg til å kjøpe det, jeg ville ikke vært det foruten. Snakk om å gå inn i en tråd for å bidra med absolutt ingenting av relevant informasjon. Ts: her er et med nisser fra Princess https://www.princessbutikken.no/nisseland-flanellsengesett-140x200?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI4PCHwsLdiQMV0bGDBx1sqTKiEAQYASABEgLnIvD_BwE Anonymkode: 0eff4...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. november 2024 #16 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Og nupper. Anonymkode: 30415...44d Flanell-sengetøy er som andre varer; kvaliteten varierer og man får det man betaler for. Kvalitet koster mer. Det er ikke kvalitet når man betaler 99 kr på Princess eller Kid eller andre tilsvarende billigmerker. Jeg har flere sett flanell fra Høie, og ingen av dem har nuppet noe som helst enda. De er like fine, vask etter vask. De koster mer fordi det er kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #17 Del Skrevet 15. november 2024 Har det her søte med tyttebær 🤩 https://www.kid.no/soverom/sengetoy/flanell-sengesett/abiel-flanell-sengesett--------------offwhite?v=207817220060&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA3Na5BhAZEiwAzrfagOEhco_THFFeZD2S0XHlSvEiwTLAC8I-h1iBqk5cydM3bDqVkuWAKBoCIacQAvD_BwE Helt ok kvalitet Anonymkode: 2a3d3...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #18 Del Skrevet 15. november 2024 Hva er pent? Vinterkos med dette sengesettet i nordisk design - rød, Linon Sengesett med katter med nisseluer - grå/rød, bomullsblanding Sengesett med stjerne- og hjorte-motiv - sort/gull, Bomullsflanell Sengesett med juletre, enkelt design - lys brun, Linon Jeg liker best litt rolig sengetøy, uten for mye farger og kraftig mønster. Da kan jeg heller bruke pledd og sengetepper, og pynte med nisser og lignende uten at det blir rotete. Anonymkode: abc04...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #19 Del Skrevet 17. november 2024 Million skrev (På 15.11.2024 den 6.20): Flanell-sengetøy er som andre varer; kvaliteten varierer og man får det man betaler for. Kvalitet koster mer. Det er ikke kvalitet når man betaler 99 kr på Princess eller Kid eller andre tilsvarende billigmerker. Jeg har flere sett flanell fra Høie, og ingen av dem har nuppet noe som helst enda. De er like fine, vask etter vask. De koster mer fordi det er kvalitet! De støver ikke heller? Anonymkode: ac1f2...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #20 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg har tidligere hatt flanell fra kid, var ikke så fornøyd. Iår har jeg kjøpt Høie flanell, med vintermotiv, tenkte da å bruke det hele vinteren. Er spent på kvaliteten, men leste litt lengre opp at noen var fornøyd. Anonymkode: c5107...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå