AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Skrevet 14. november 2024 Leser gang på gang at noen dreper sin kjæreste. Og da tenker jeg at hvorfor gjør noen det slutt i samme rom som den en har hatt et forhold til? Alle kan bli ustabile, klikke og især ved et brudd...og i tiden etter...en må tenke sikkerhet....Håper alle tenker over dette.. Anonymkode: 483bf...05e
Daisy-love Skrevet 14. november 2024 #2 Skrevet 14. november 2024 Det aller mest ryddige og mest riktige for mange par er en samtale der en snakker om tingene og gjør slutt. Uavhengig om det kun kommer fra ene siden, så er det greit med en slags prat (ikke alltid like rolig prat da, men heller ikke farlig med følelser i seg selv). I de situasjonene en har grunn til å være redd tenker jeg en bør ta det per melding eller i hvert fall ikke alene. Kan være greit med skriftlig i en del situasjoner så en vet hva som faktisk er blitt sagt (skrevet). Jeg hadde ikke personlig vært redd for å ta den praten i samme rom som noen uten at det lå noe mer bak det. De aller fleste klikker ikke sånn. I normale situasjoner bør voksne mennesker kunne snakke sammen, også ved et brudd.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Skrevet 14. november 2024 Ja, skjønner hva du mener. Derfor slo jeg opp med kjæresten min er et sted der alle som bodde i blokka gikk forbi hele tiden. Han fikk ikke lov til å komme opp i leiligheten min selv da han prøvde å overtale meg. Bruddet gikk bra og ryddig for seg. Anonymkode: 94a46...f96 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Skrevet 14. november 2024 Daisy-love skrev (14 minutter siden): Det aller mest ryddige og mest riktige for mange par er en samtale der en snakker om tingene og gjør slutt. Uavhengig om det kun kommer fra ene siden, så er det greit med en slags prat (ikke alltid like rolig prat da, men heller ikke farlig med følelser i seg selv). I de situasjonene en har grunn til å være redd tenker jeg en bør ta det per melding eller i hvert fall ikke alene. Kan være greit med skriftlig i en del situasjoner så en vet hva som faktisk er blitt sagt (skrevet). Jeg hadde ikke personlig vært redd for å ta den praten i samme rom som noen uten at det lå noe mer bak det. De aller fleste klikker ikke sånn. I normale situasjoner bør voksne mennesker kunne snakke sammen, også ved et brudd. Ja, men hvis grunnen til at du slår opp er at personen har vist noen litt småskumle personlighetstrekk så bør du sikre deg. Ikke alle lar forholdet gå så langt at de opplever masse vold over tid før de skjønner at dette bærer i en skummel og skadelig retning. Da er der fremdeles på plass å slå opp på en real måte uten å trigge eventuelle farlige tendenser. Anonymkode: 94a46...f96
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #5 Skrevet 14. november 2024 Jeg gjorde det delvis slutt når vi snakket sammen i samme rom, og helt slutt på tlf. Hadde så jævlig angst for å bli drept 🙈 Men det sier sikkert mer om meg enn om han da.. Anonymkode: 382d7...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå