AnonymBruker Skrevet 14. november #1 Del Skrevet 14. november Er 31 år, aldri hatt noen interesse for å feste/drikke/gå på byen før, men er visst en av de få måtene å møte nye folk her hvor jeg bor. Derfor lurer jeg egentlig på hva man gjør på bar alene? Sitter man å stirrer ut i rommet liksom? Tips til hva man kan gjøre så man ikke ser så jævla klein og trist ut? 😆 Er sjenert og introvert også, så prøver å utfordre meg selv litt med dette også. Anonymkode: de834...2dd 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #2 Del Skrevet 14. november Du må dra sammen med noen? Og ha det kjempegøy. Anonymkode: e9e3e...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #3 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må dra sammen med noen? Og ha det kjempegøy. Anonymkode: e9e3e...141 Flyttet til en ny by for litt siden, så har ikke noen å dra med. Litt av grunnen for at jeg laget tråden 😅 /ts Anonymkode: de834...2dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 14. november #4 Del Skrevet 14. november Det er ingenting i veien for å dra ut alene! Jeg tror man bare må være åpen for å snakke med andre som sitter der! Lykke til! heier på deg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 14. november #5 Del Skrevet 14. november Undersøk om det er noen barer som har noe sosialt arrangement som quiz? Da er det litt enklere å henge seg på et lag kanskje? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #6 Del Skrevet 14. november Det er nok bare å gå ut, være åpen, vennlig og hyggelig. Du må ta kontakt med folk, introdusere deg selv og si at du er ny og leter etter nye bekjentskaper. Å sitte å blomstre på en stol hjelper nok ikke på å møte nye folk, i Norge må man selv oppsøke folk. Eller du kan jo begynne å prate med bartenderen. Igjen, det er nok helst du som må ta initiativ. Anonymkode: 32661...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #7 Del Skrevet 14. november Ofte er det bare litt deilig å dra ut på bar solo uten å måtte snakke med noen. Unne seg en god øl, sitte en times tid og bare få litt ro. Jeg tok en øl solo her om dagen på en pub like ved der jeg bodde før. Jeg hadde stresset hele dagen, og det satt flere "enslige" personer i lokalet, og så kom det på en kjempefin musikk plate, og det var bare så deilig å slappe av i et litt sånt mørkt lokale med lys til rolig musikk. Hadde noen kommet bort til meg da hadde jeg ropt: "bort"! Etter en time hoppet jeg på en buss. Flere som slappet av solo over kun en øl. Anonymkode: f7f34...ba7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #8 Del Skrevet 14. november Men hvis du vil møte noen er det jo ikke problem å komme i snakk med noen på byen, hvis en sitter på bar. Anonymkode: f7f34...ba7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #9 Del Skrevet 14. november Har pleid å sitte i baren og slått av en prat med bartender (om det ikke er for travelt) og folk som bestiller drikke. Anonymkode: 70bf5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #10 Del Skrevet 14. november Ååh jeg vil dra med deg! Med 1 mål: Hjelpe deg med å finne en passende gruppe vi kan skravle med og få nummeret deres 😄 Så kan du sende de melding noen dager senere å spørre om å dra ut med de igjen. Etter det så kan du spørre en eller flere om å joine kafe eller en annen hobby 💕 Bor du i Oslo området så kan du få bli med meg ut 😊 bor du i en annen by så kan jeg komme på hotell og joine deg en dag ute ☺️ Anonymkode: fe95d...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #11 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ååh jeg vil dra med deg! Med 1 mål: Hjelpe deg med å finne en passende gruppe vi kan skravle med og få nummeret deres 😄 Så kan du sende de melding noen dager senere å spørre om å dra ut med de igjen. Etter det så kan du spørre en eller flere om å joine kafe eller en annen hobby 💕 Bor du i Oslo området så kan du få bli med meg ut 😊 bor du i en annen by så kan jeg komme på hotell og joine deg en dag ute ☺️ Anonymkode: fe95d...911 Det er jo ikke akkurat en temareise å dra på byen, bar. Anonymkode: f7f34...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #12 Del Skrevet 14. november Erfaringsmessig er pianobarer et bra sted å gå, så kan man bli med gjengen som henger rundt pianoet. Blir som regel allsang etter hvert 😄 Er det en mindre by er det ofte de samme som går igjen og da blir man jo kjent etter hvert. Irske puber med live musikk er også ofte ganske sosiale. Jeg har gått ut alene noen ganger dette året. Har ikke nødvendigvis fått nye venner, selv om jeg har nummeret til flere, men det har vært skikkelig gøy der og da. Anonymkode: 6e216...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #13 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er 31 år, aldri hatt noen interesse for å feste/drikke/gå på byen før, men er visst en av de få måtene å møte nye folk her hvor jeg bor. Derfor lurer jeg egentlig på hva man gjør på bar alene? Sitter man å stirrer ut i rommet liksom? Tips til hva man kan gjøre så man ikke ser så jævla klein og trist ut? 😆 Er sjenert og introvert også, så prøver å utfordre meg selv litt med dette også. Anonymkode: de834...2dd Så klart finn du andre måtar å møte folk på, enn å gå ut og drikke. Alle byar og bygder har eit hav av organisasjonar, aktiviteter og foreningar. Det gjeld berre å vite kor ein skal leite. Kva er interessene dine? Hobbyane? Anonymkode: 07870...092 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #14 Del Skrevet 14. november Hvilken by er det snakk om? Jeg kunne gjerne truffet deg k35 Anonymkode: 244e8...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 15. november #15 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er 31 år, aldri hatt noen interesse for å feste/drikke/gå på byen før, men er visst en av de få måtene å møte nye folk her hvor jeg bor. Derfor lurer jeg egentlig på hva man gjør på bar alene? Sitter man å stirrer ut i rommet liksom? Tips til hva man kan gjøre så man ikke ser så jævla klein og trist ut? 😆 Er sjenert og introvert også, så prøver å utfordre meg selv litt med dette også. Anonymkode: de834...2dd Last ned appen Venn. Eller melde deg på en fritidsaktivitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #16 Del Skrevet 15. november Har aldri dratt på byen alene, alltid med en venneflokk eller kolleger. Tror jeg ville ha syntes det var skikkelig kleint om jeg satt der alene, og alle andre var i sine vennegrupper. Jeg er ikke spesielt utadvendt og er ikke typen som lett går bort til fremmede (som gjerne er blant egne venner) og forsøker å gjøre meg kjent. For all del - synes det er tøft at du vil prøve det, men du skal nok være en veldig jovial og åpen person for å lykkes. Hvis du er ny i byen, kunne du kanskje ha ventet til du feks blir bedre kjent med kolleger, og så gått ut sammen med noen av dem. Anonymkode: 4aa65...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #17 Del Skrevet 15. november Jeg har dratt på byen alene, kommer mer i kontakt med folk enn om man drar med noen. En kvinne som står alene blir ikke stående alene lenge 🤭 Anonymkode: d9b94...71b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #18 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er 31 år, aldri hatt noen interesse for å feste/drikke/gå på byen før, men er visst en av de få måtene å møte nye folk her hvor jeg bor. Derfor lurer jeg egentlig på hva man gjør på bar alene? Sitter man å stirrer ut i rommet liksom? Tips til hva man kan gjøre så man ikke ser så jævla klein og trist ut? 😆 Er sjenert og introvert også, så prøver å utfordre meg selv litt med dette også. Anonymkode: de834...2dd Sett deg i baren ! da kommer du alltids i snakk med noen ☺️☺️ Anonymkode: c2509...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #19 Del Skrevet 15. november Jeg har dratt ut alene noen ganger, som ung kvinne så er det jo ikke akkurat et problem å komme i kontakt. Cluet er jo litt tid og sted. Jeg kan gjerne ta en øl i sola, eller inne på kafeen, sånn midt på dagen/rett etter jobb, og får da sitte helt i fred. Heldigvis får man vel si, jeg er jo der for å sitte alene. Går jeg på et mer sånn kjøttmarked-sted, eller egentlig hvor som helst, når klokka er kvart på dritings, så får man ikke sitte lenge i fred. Du må bare være litt åpen i kroppspråket, få litt øyenkontakt og smil. Anonymkode: c5219...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #20 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er 31 år, aldri hatt noen interesse for å feste/drikke/gå på byen før, men er visst en av de få måtene å møte nye folk her hvor jeg bor. Derfor lurer jeg egentlig på hva man gjør på bar alene? Sitter man å stirrer ut i rommet liksom? Tips til hva man kan gjøre så man ikke ser så jævla klein og trist ut? 😆 Er sjenert og introvert også, så prøver å utfordre meg selv litt med dette også. Anonymkode: de834...2dd Jeg og mannen var på byn forrige helg og jeg så noe sitte alene, inviterte de bort og snakket med de. Finner alltid noen vil jeg tro Kos deg ute Anonymkode: 2c25a...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå