Gå til innhold

Forstår meg ikke på stresset mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste blitt mer oppmerksom på stressnivået mitt og hva det gjør med meg. Jeg klarer ikke sette fingeren på hvorfor, jeg kan sitte hjemme i eget hus, alene uten hverken folk eller lyd/bilde rundt meg og kjenne på en rastløshet og uro. Ofte tyr jeg til mobil eller tv fordi jeg må ha noe som skjer, jeg klarer liksom ikke å lande etter hverdagssyslene. 

Jeg tror ikke det er ytre omsendigheter som gjør at jeg stresser sånn, har samme jobb og omgangskrets som jeg har hatt i "alle" år, det er nå i det siste at stresset virkelig har tatt av. 

Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 22159...7be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likens. Har alltid hatt det slik. 

Tror jeg er kronisk overstimulert med for mye som skjer rundt meg, som gjør at jeg ikke klarer å slappe av når jeg burde det. Kroppen søker mobil, tv og data så snart jeg ikke gjør noe, for å få mer, mer og mer.... 

Anonymkode: 31442...115

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 22159...7be

Aner forresten ikke hva vi kan gjøre. Jeg og du burde flytte til skogs i 2 måneder. Uten mobil, tv, internett eller noe. Kun mat, vann, telt og bål. Tror vi hadde vært nye mennesker når vi kom tilbake. 

Anonymkode: 31442...115

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske vanlig nå, begynn i det små, sett av noen minutter til å ikke gjøre noe. Vi er kronisk stressa nå fordi vi alltid sjekker mobilene og får dopaminkick fra den konstant.

Anonymkode: bc0e0...f3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...