AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #41 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg tror man må ta det livet man vil ha. Jeg har blitt stormforelsket i flere, som jeg fort skjønte ikke ville fungere i lengden. Det var en god venninne som sa noen kloke ord til meg. Hun spurte meg hva jeg ville i livet, hva mine ønsker, drømmer og mål var. Hun sa jeg burde fokusere på det, og legge til side jakten på "den rette". Det viste seg å være veldig smart. Med det kom selvfølelsen mer på plass, og mannen i mitt liv dukket opp på veien jeg hadde valgt ut. Anonymkode: 97f5d...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #42 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror vi skal møte visse personer gjennom livet som vil lære oss forskjellige ting. Men at det nødvendigvis er sånn «lykkelig alle våre dager»-opplegg, tror jeg ikke. Det kan være sterk kjærlighet og ikke vare. At man skal ha en rett person for seg og leve med den hele livet, er et samfunnsskapt ideal. Men at man gjennom livet vil møte de menneskene man skal møte for å lære det man skal lære, er mer en slags metafysisk «sannhet» jeg tror på. En sånn dragning du kjenner mot denne personen kan være tegn på at det er noe der du skal utforske. Enten møte han og se hva som skjer. Eller det kan være at det setter i gang noe helt annet enn hva du tror, f.eks. åpner deg opp for å finne kjærligheten et helt annet sted. Anonymkode: 86cf5...4f7 Ts her. Takk for svar:) føler meg så dum, at jeg tenker sånn. Har jo sett på andre på tv før og tenkt de virker som en fin person, men aldri på denne måten her. Nesten så det stikker litt når jeg ser han på tv flørte med andre damer. Så dumt! Føler meg så teit 🙈 Men du tenker det kam være en grunn til at jeg "føler" det sånn? Som sagt, har aldri tenkt på denne måten for noen på tv før.. Anonymkode: b1562...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #43 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 19.53): Ts her. Takk for svar:) føler meg så dum, at jeg tenker sånn. Har jo sett på andre på tv før og tenkt de virker som en fin person, men aldri på denne måten her. Nesten så det stikker litt når jeg ser han på tv flørte med andre damer. Så dumt! Føler meg så teit 🙈 Men du tenker det kam være en grunn til at jeg "føler" det sånn? Som sagt, har aldri tenkt på denne måten for noen på tv før.. Anonymkode: b1562...ff3 Ja, jeg tror det er en grunn, men at det ikke er sikkert det er fordi dere er ment for hverandre. Det at sånne følelser dukker opp i deg, åpner deg kanskje for noe annet. Gjør deg kanskje klar over at du har lyst på en partner, om du har vært litt lukka for det. Eller en eller annen annen grunn vi ikke vet om. Jeg tror det er mye som skjer med oss av grunner vi ikke kan forstå, fordi våre perspektiver er så begrensa i dette livet. Jeg tenker du bare kan nyte det i alle fall. Det er vel gode følelser å ha? Altså at det kiler litt i magen. Så lenge ikke sjalusien stikker så djupt, tenker jeg at det bare er fint. Du trenger jo ikke å kle veggene med bilder av han eller fortelle venner og familie noe om det, du kan bare for deg selv nyte følelsen. Anonymkode: 86cf5...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #44 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, jeg tror det er en grunn, men at det ikke er sikkert det er fordi dere er ment for hverandre. Det at sånne følelser dukker opp i deg, åpner deg kanskje for noe annet. Gjør deg kanskje klar over at du har lyst på en partner, om du har vært litt lukka for det. Eller en eller annen annen grunn vi ikke vet om. Jeg tror det er mye som skjer med oss av grunner vi ikke kan forstå, fordi våre perspektiver er så begrensa i dette livet. Jeg tenker du bare kan nyte det i alle fall. Det er vel gode følelser å ha? Altså at det kiler litt i magen. Så lenge ikke sjalusien stikker så djupt, tenker jeg at det bare er fint. Du trenger jo ikke å kle veggene med bilder av han eller fortelle venner og familie noe om det, du kan bare for deg selv nyte følelsen. Anonymkode: 86cf5...4f7 Ts her. For å være ærlig så nyter jeg det ikke. Det blir bare en litt kjip ting å føle på, da jeg aldri har møtt han, og at han sikkert ikle ville vært interessert. Jeg har samboer jeg i utgangspunktet vil være sammen med, vet ikke hvorfor dette traff meg så hardt.. Anonymkode: b1562...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå