Malama Skrevet 20. april 2006 Forfatter #21 Skrevet 20. april 2006 (endret) Hehe, ja, man bruker den plassen man har... uansett. Men jeg tror nok dere bør satse på at babyrom med vindu som mulig rømningsvei ja, enten så du og babyen kan ut den veien, eller at dere/brannvesenet kan INN den veien og hente mini. Just in case. Better safe then sorry. Når den tid kommer. Eller... ja.. flytte til en større leilighet, siden dere bruker opp all plassen. (Kan bli dyrt, om dere må flytte for hvert barn ) Endret 20. april 2006 av Malama
Gjest Chica Skrevet 20. april 2006 #22 Skrevet 20. april 2006 Må vel kjøre noen møbler hjem til svigers den dagen en baby skal ha eget rom tror jeg... Så får vi svise inn to pc-bord + noen bokhyller på det lille rommet, så babyen får et av de store soverommene. Dumt med store soverom som ikke går an å dele opp pga et stort vindu på ene veggen istedenfor to litt mindre... Jaja - var jo klar over dette når vi flyttet inn...
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #23 Skrevet 20. april 2006 Slett ikke godkjent som soverom, og slett ikke bra (Man må da lufte. Og få lys) Det hade jeg aldri villet ha. Nå kjøpte vi uansett ikke den leiligheta. Og har ikke funnet noe enda heller (jo, vi fant et, vant budrudnen, men det gikk på forkjøpsrett) Men jeg ville i alle fall aldri brukt te rom uten vindu som soverom! Og jeg ville ikke brukt soverom utn godkjente rømningsveier heller. Pga, tross alt, hva om det brenner, og noen brenner inne pga manglende rømningsvei? ← Det er et rom innenfor stuen som vi ar plassert en gjesteseng. Det er ikke i daglig bruk. Døra står oppe når jeg lufter i stuen, så det blir ordentlig luftet hver dag. jeg har kontormøbler der og vi ar godt lys. Det hadde vert uaktuelt å bruke som fast soverom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå